۰ نظر
۸۷ بازدید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد:

افتتاحیه سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر استان کهگیلویه و بویراحمد/درخشان: هیچ الزامی برای برگزاری جشنواره نبود / در حوزه زاگرس به بلوغ خوبی در حوزه موسیقی رسیده‌ایم / ما از هر فعالیت موسیقی که بتواند دل مردم را شاد کند حمایت خواهیم کرد / سعی کردیم به همه سلایق و محتواها و ذائقه‌‌ها توجه شود

آیین افتتاحیه سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن سینما هنر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر : 68587
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1402 - 7:21

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،این مراسم که شامگاه پنج‌شنبه (۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲) در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال توفیق حاصل شد و میزبان برگزاری سه جشنواره ملی و بین‌المللی فجر در استان بودیم، کار با جشنواره هنر‌های تجسمی با مشارکت خوب هنرمندان استان انجام گرفت، پس از آن جشنواره فیلم فجر را برگزار کردیم و بعد جشنواره موسیقی فجر را داریم.
درخشان اظهار کرد: موسیقی یکی از ملزومات اساسی زندگی فردی و اجتماعی امروز ما است، یکی از مسائل و مشکلات ما و خمودگی جامعه ما با موضوع موسیقی مرتبط است، که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: ما از هر فعالیت موسیقی که بتواند دل مردم را شاد کند حمایت خواهیم کرد، هیچ الزامی به برگزاری جشنواره موسیقی وجود نداشت، ولی همکاران ما در اداره ارشاد با جان و دل پذیرفتند که میزبانی جشنواره را داشته باشیم، که همینجا از این عزیزان سپاسگزارم.

درخشان افزود: گروه‌های موسیقی‌امشب آغاز می‌شود و تا یکم اسفندماه در مرکز استان، دهدشت و گچساران ادامه خواهد داشت.
وی گفت: این سیاست و رویه در کنار همه فعالیت‌های مؤثر فرهنگی به عنوان یک اولویت جدی و نیاز روز جامعه است و در حوزه زاگرس به بلوغ خوبی در حوزه موسیقی رسیده‌ایم و کارشناسان و صاحبنظران حوزه موسیقی این موضوع را تأیید می‌کنند.
درخشان بیان کرد: ما متعهد به حمایت از فعالان موسیقی هستیم و‌امیدواریم که در این تعهد خود موفق باشیم، درخصوص جشنواره نیز سعی کردیم به همه سلایق و محتوا‌ها و ذائقه‌ها توجه شود.
وی گفت: از آقای خاک‌نژاد، آقای هاشمی و همکارانشان در حوزه هنری، هنرمندان، انجمن موسیقی، مؤسسه ندای دل و همه دست اندرکاران جشنواره تشکر می‌کنم.

دراین برنامه از خانواده های هنرمندان فقید موسیقی زنده یاداحمدبزرگیان،زنده یادآقاحسین احمدی و زندیاداحمداحمدی تجلیل به عمل آمد.


افتتاحیه سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر استان کهگیلویه و بویراحمد / درخشان: هیچ الزامی برای برگزاری جشنواره نبود / در حوزه زاگرس به بلوغ خوبی در حوزه موسیقی رسیده‌ایم / ما از هر فعالیت موسیقی که بتواند دل مردم را شاد کند حمایت خواهیم کرد / سعی کردیم به همه سلایق و محتواها و ذائقه‌‌ها توجه شود

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.