۰ نظر
۵۰ بازدید

برگزاری جشن بزرگ هنر مطهر و آئین بزرگداشت مقام معلم /تامین و تجهیز هنرستان های هنرهای زیبا در دستور کار

مدیرکل برنامه ریزی وآموزش های هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: تامین و تجهیز هنرستان‌های هنر‌های زیبا و افزایش اعتبار این مراکز در اولویت برنامه های وزارتخانه قرار دارد.
کد خبر : 70243
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 13:25

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، مدیرکل برنامه ریزی وآموزش های هنری وزارت ارشاد اسلامی گفت:استان کهگیلویه وبویراحمد از جمله استان‌هایی است که دارای ظرفیت‌های خوبی در زمینه توسعه فرهنگ و هنر است.

وی با اشاره به اینک که تامین و تجهیز هنرستان‌های هنر‌های زیبا و افزایش اعتبار این مراکز در اولویت قرار دارد، گفت:طرح آموزش رشته‌های هنری در۱۰ استان برگزار می‌شود که استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌هایی است که در قالب این طرح آموزش رشته‌های هنری به صورت رایگان در مناطق شهری و روستایی برای علاقه‌مندان ارائه می شود.

اسماعیلی اظهارکرد: قرار است بابرنامه ریزی‌های انجام شده در بخش کار ودانش رشته‌های خبرنگاری ورسانه درآینده نزدیک به رشته‌های هنری در هنرستان‌های هنر‌های زیبا اضافه شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد هم در این آئین گفت: یکی از رسالت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس هنرستان‌های هنر‌های زیبا است زیرا این مراکز مهد تربیت و پرورش استعداد‌های فرهنگی و هنری در نظامی آموزشی کشور است.

درخشان خاطرنشان کرد:این برنامه باهدف ارج نهادن به مقام‌معلم وتجلیل از مربیان و هنرآموزان هنرستان‌های هنر‌های زیبا برگزار شد و از طرفی شناسایی ظرفیت‌های این حوزه و تقویت آن است.

 

گفتنی است در این همایش برنامه های متنوع فرهنگی وهنری(موسیقی،نمایش) و از تعدادی از هنر آموزان و معلمان نمونه هنرستان هنر‌های زیبا تجلیل بعمل آمد.

 

 

   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.