۰ نظر
۶۵۳ بازدید

داود طلوعی مطلق

حمایت از آیت الله رئیسی با آگاهی و بصیرت کامل بود

نگذارید ناهلان و چاپلوسان و فرصت طلبان که درهمه دولتها بودند و بیشتر درفکر صندلی داغ ریاست هستند تا خدمت به مردم، دوباره بر گرده این مردم نجیب سوار شوند
کد خبر : 9908
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 تیر 1400 - 12:19

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا کریم افتخاری عضو شورای مرکزی و رئیس جمعیت رویشهای انقلاب اسلامی پهنه جنوب غرب ایران گفت:همراهی کردن وکمک به دولت آیت الله رئیسی با آگاهی و بصیرت کامل بود.

وی گفت:خطر دولت آینده را عمله های باندهای قدرت و ثروت و قومیت دانست که مهمترین ابزار این باندها را ظرفیت سازی کاذب برای خویش هست  و  همراهی با عمله های باندهای قدرت و ثروت و قومیت در استان هایکی از پاشنه های آشیل جریان مردمی و انقلابی دانست .
افتخاری بیان داشت:متاسفانه باندهای قدرت و ثروت و قومیت ، به مانند دوره های قبل وارد عمل شدند… اما ذکاوت و تیز هوشی آیت الله رئیسی تاکنون مانع از رسیدن آنها به به اهدافشان شد.
وی در ادامه یکی از ویژگیهای باند های قدرت و ثروت را نفوذ از طریق برخی از نمایندگان مجلس دانست که خواسته یا ناخواسته برخی خواص نمایندگان تحت تاثیر قرار می دهند و  ویژگی دیگر این باندها را لابی گری گسترده می داند.
این لابی گری بیشتر از سوی برخی نمایندگان مجلس صورت می گیرد . به طوریکه با تهدید به استیضاح و…می خواهند نیروی مورد نظر خود را به دولت تحمیل کنند و  هوشیاری جریان‌های انقلابی و ولایی در این رابطه مورد تاکید قرار داد ومهمترین راه مقابله با باندهای ثروت و قدرت بصیرت افزایی دانست .
وی در ادامه گفت :
جامعه ایرانی امروز نیاز به مدیران واقعا مردمی ، جهادی و انقلابی و ولایی دارد و ملاک امروز رای دادن به فلان نماینده در مجلس نیست بلکه ملاک‌قبول گفتمان آیت الله رئیسی هست.
کریم افتخاری رئیس ستاد های رویشهای مردمی حامیان آیت الله رئیسی در انتخابات در خرداد۱۴۰۰ در جنوب غرب کشور گفت:حمایت شعاری را مورد قبول ندانست و ملاک حمایت ، حمایت عملی از گفتمان فساد ستیز و انقلابی ، مردمی جهادی و ولایت پذیر آیت الله رئیسی دارد.
عضو شورای مرکزی جمعیت گفت :نگذارید ناهلان و چاپلوسان و فرصت طلبان که درهمه دولتها بودند و بیشتر درفکر صندلی داغ ریاست هستند تا خدمت به مردم، دوباره بر گرده این مردم نجیب سوار شوند…
آیت الله رئیسی را را مردم انتخاب کردند نه باندهای ثروت وقدرت و قومیت …
رییس جمعیت رویشهای انقلاب پهنه غرب کشور در پایان گفت : تا دیروز جمعیت ستاد حمایت از حضرت آیت الله رئیسی بوده است‌ و امروز با انحلال ستادها ،رویکرد جمعیت علاوه بر حمایت از رئیس جمهور منتخب ، کمک در دادن نقشه راه جهت عبور انقلاب اسلامی از چالش‌های موجود است و علاوه براین خط قرمز جمعیت رویشهای انقلاب اسلامی، ومعرفی مدیران انقلابی ،جهادی ، مردمی ، ولایی و فساد ستیز است.دراین راه به لحاظ فکری و عملی جهت حمایت از دولت آینده آیت الله رئیسی از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.