برگزاری رزمایش گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر بخش سرآسیاب یوسفی

رزمایش گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر بخش سرآسیاب شهرستان بهمئی برگزار شد.
کد خبر : 32850
تاریخ انتشار : جمعه 30 اردیبهشت 1401 - 12:23

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا بهنام قربانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر در ابتدای این رزمایش ضمن عرض خدا قوت به بسیجیان به تشریح رزمایش گردان بیت المقدس اشاره کرده اند.

قربانی افزود: دراین رزمایش عملیات امداد و نجات و مقابله با حوادث غیرمتقربه و اقدامات امدادی و مردم‌یاری را در قالب رزمایش الی بیت‌المقدس انجام میدهیم.
در این رزمایش دستگاه‌های مختلف مانند آتش‌نشانی و اورژانس و هلال احمرهم مشارکت داشتند.
قربانی تصریح کرد: در نهایت و هدف نهایی این رزمایش به همه اخلالگران و دشمنان انقلاب اسلامی و مردم نشان می‌دهیم که بسیجیان در صحنه هستند تا مقابل آن‌ها ایستادگی کنند همچنین برای مواجهه و مقابله با دشمن آماده ایثارگری، رزمندگی و جانفشانی هستیم.

سروان پاسدار جهانگیر آشنا معاونت بسیج مساجد و محلات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی سخنران این برنامه با تشکر از مردم ولایت مدار و شهید پرور بخش سرآسیاب با اشاره به نقش بسیج و عملکرد بسیج گفت:
مردمی کردن امنیت مهم ترین شاخص هدف های امنیتی بسیج است.

سروان آشنا با بیان اینکه:بسیجی واقعی بودن یعنی از پس هر کاری برآمدن و همانطور که در جبهه جنگ بسیجیان فعالیت بسیار پررنگی داشتند و در دفاع مقدس حلال مشکلات بوده اند هر جا شرایط سخت بود بسیجیان حضور داشتند و این مسأله هنگام عبور از اروند، بهمن‌شیر و نیزارها مؤید بود و بسیجیان همچون لشکر الهی حضورشان سبب حل شدن مسائل می‌شد.

آشنا تصریح کرد: امروز اگر بخواهیم مسائل را حل کنیم با بسیج می‌توان این اقدام را انجام داد یعنی کمک گرفتن از نیروی همه مردم چرا که بسیجیان از پزشکان و مهندسان و خلبانان گرفته تا یک بانوی خانه‌دار و یا آشپز همه می‌توانند در قالب بسیج فعالیت داشته باشند برای همین هم دشمن از بسیج می‌ترسد و می‌خواهد چهره بسیج را مخدوش کند.

بسیجی با روحیه اخلاص، صداقت و فداکاری می تواند از سوء استفاده گران اندکی که مانند زالو خون مردم را می مکند، جلوگیری کند و از آب گل آلود استفاده کنند. گرچه دستگاه های اجرایی و قضایی باید قاطعانه جلوی این گرانی های بی رویه را بگیرند و آن را کنترل کنند اما بسیج خود اعلام می کند تا نیروهای آموزش دیده را در سطح کشور را در اختیار سازمان های ذی صلاح بگذارد تا بتوانند بازار را کنترل کنند و قیمت ها افزایش پیدا نکند.
جهانگیر آشنا در پایان این برنامه با بیان اینکه مهمترین پیشنهاد ما به این هست که امروز کشور ما نیازمند مسئولانی هست که با روحیه بسیجی و تفکر بسیجی بتوانند به یک خودسازی و اجتماع سازی برسند. جامعه ما نیازمند اتکا به نیروهای خودی و درون سازی است و بسیج بهترین تکیه گاه است. ما نیازمند سازندگی از درون هستیم تا بتوانیم به اتکا به نیروهای درونی به اهداف خود برسیم. اگر بتوانیم با استفاده از این روحیه انگیزه این نهاد مردمی و استفاده از نیروهای بسیج را بکار بگیریم، موفقیت ما در تمام حوزه ها بیشتر از گذشته خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.