۰ نظر
۱۳۸ بازدید

مسلم مختاری

برگزاری سومین روز آزمون سراسری در شهرستان بهمئی در امنیت و سلامت کامل و بدون هیچگونه مشکلی + تصاویر

در شهرستان بهمئی داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در سومین روز آزمون سراسری با هم رقابت کردند.
کد خبر : 35359
تاریخ انتشار : جمعه 10 تیر 1401 - 17:29

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی که به همراه فرماندار و برخی از مسئولان از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های مختلف شهر لیکک بازدید کردند گفت: از ساعت ۸ و سی دقیقه صبح امروز درب‌های ورودی محل برگزاری آزمون بسته و رقابت بین داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی شروع شد.

مسعود فرحبخش با اشاره به تعداد شرکت کنندگان شهرستان بهمئی در کنکور امسال و اینکه این آزمون در سال ۱۴۰۱ در امنیت و سلامت کامل و بدون هیچگونه مشکلی در این شهرستان برگزار شد افزود: دیروز آزمون گروه‌های آزمایشی ریاضی و علوم انسانی با امنیت کامل و بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شد.

وی با بیان اینکه ، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی به عنوان پرداوطلب‌ترین گروه با شرکت ۱۲ هزار شرکت کننده در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.گفت: فردا در آخرین روز از آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، آزمون سراسری با رقابت داوطلبان رشته زبان‌های خارجی به پایان می‌رسد.

۶۱درصد داوطلبان کنکور امسال خانم هستند و نیمی از شرکت کنندگان کنکور امسال در کهگیلویه و بویراحمد در گروه تجربی رقابت کردند که این گروه آموزشی همانند پارسال بیشترین شرکت کننده را به خود اختصاص داده است.

فردا شنبه یازدهم تیر ماه هم دواطلبان در گروه آزمایشی زبان خارجه با هم رقابت می کنند.

شهرستان بویراحمد با ۴ هزار و ۶۹۰ نفر بیشترین شرکت کننده و بهمئی با ۷۴۳ نفر کمترین شرکت کننده در کنکور را به خود اختصاص داده اند.

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ اواسط مرداد ماه امسال روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار می‌گیرد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داودطلوعی مطلق پایگاه خبری عصرآشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.