داود طلوعی مطلق

برگزاری کارگاه آموزشی سلامت اجتماعی با موضوع عفاف و حجاب توسط موسسه فرهنگی قرآنی محمدامین

کارگاه آموزشی سلامت اجتماعی با موضوع عفاف و حجاب توسط اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی و موسسه فرهنگی قرآن و عترت محمدامین شهرستان بهمئی برگزار شد
کد خبر : 34629
تاریخ انتشار : جمعه 27 خرداد 1401 - 21:43

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،سهراب فلسفی زاده گفت:کارگاه آموزشی سلامت اجتماعی با موضوع عفاف و حجاب توسط مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت محمدامین در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان با حضور بانوان برگزار گردید .

مسئول مؤسسه قرآنی محمدامین ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین بیان کرد:این گردهمایی که با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر نهاد نمازجمعه شهرستان برگزار شده بود مورد استقبال خوبی از طرف بانوان قرار گرفت .

وی گفت:، آمادگی این مؤسسه را برای برگزاری چنین نشست ها و همایش هایی برای گام برداشتن در مسیر تامین سلامت اجتماعی ، اعلام نمود .

امام جمعه موقت شهرستان‌ در بیاناتی ، از اهمیت عفاف و حجاب مطالبی بیان نمودند .
حجت الاسلام والمسلمین ویسی ضمن توصیه به خانواده ها علی الخصوص مادران برای آموزش های لازم به فرزندان برای پوشش مناسب و حفظ عفت ، در باب نقش خانواده ها ، دوستان و همکلاسی ها در رفتارهای فرزندان‌ سخنانی ایراد کردند.
درادامه  مسلمی نیا مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌ و خانم چیره نژاد مسئول کارگروه خانواده این ستاد گزارشی از فعالیت‌های خود بیان نمودند ‌.
در این نشست ، تعدادی از بانوان به بیان دیدگاه ها و راهکارهای خود پرداختند که اهم آنها عبارتند از : تداوم این جلسات ، بهره گیری از اساتید مختلف این حوزه ، برگزاری چنین کارگاه‌هایی برای کارکنان ادارات ، معلمین ، دانش آموزان و والدین آنها
لازم به ذکر است این همایش ها از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان توسط مؤسسات قرآنی برای اقشار مختلف و در جاهای مختلف شهرستان برگزار میشوند.

درپایان  به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان هدایایی اهداء گردید .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.