۰ نظر
۱۷۵ بازدید

مسلم مختاری

تقدیر بخشدار بخش بهمئی گرمسیر (سرآسیاب یوسفی) از حضور پر شور مردم در انتخابات ۱۴۰۰

جوانمرد بخشدار بخش بهمئی گرمسیر (سرآسیاب یوسفی) از حضور پرشور مردم در انتخابات تقدیروتشکرکرد
کد خبر : 9011
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 تیر 1400 - 18:07

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ، هیبت اله جوانمرد بخشدار بخش بهمئی گرمسیر (سرآسیاب یوسفی) در پیامی، از حضور پرشور و حماسی مردم این بخش در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا تقدیر کرد.

در این پیام آمده است:

“انتخابات و حضور در کنار صندوق رای جلوه‌ای از به تصویر کشاندن جمهوریت در انقلاب اسلامی و تبیین‌گر مردم سالاری دینی ذیل این نظام مقدس است.

امروز با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی، دشمنان مردم اعم از دولت‌های مستکبر و گمراهان و ساده لوحان داخلی تمام تلاش خود را برای ایجاد فاصله میان مردم و حاکمیت گذاشته و در این راه از هیچ دسیسه‌ای فروگذار نکردند، اما با شکست مواجه شدند و مردم این بخش دوشادوش دیگر ایرانیان با حضور خود حماسه‌ای دیگر آفریدند.

اینجانب وظیفه دارم از مردم نجیب سرآسیاب یوسفی و همه دست اندر کارانی که برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در این بخش زحمت کشیده اند تشکر و قدردانی کنم.
لازم به ذکر است که جوانمرد بخشدار سرآسیاب یوسفی، طی هشت سال گذشته به عنوان بخشدار ثابت این بخش، چندین انتخابات سالم را برگزار کرده است که در نوع خود کم نظیر بوده است و از این حیث جزو موفق ترین بخشداران در زمینه برگزاری انتخابات سالم و کم حاشیه است.
مسلم مختاری
خبرنگار و نماینده صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.