محمدعلی آرمیده

حمله موشکی ایران به عین الاسد بعنوان بزرگترین پایگاه آمریکاییها در خاورمیانه ،برای اولین بار در تاریخ اتفاق افتاده است

_شکست هیمنه پوشالی آمریکا در دنیا با توجه به اینکه برای اولین بار بود که یک پایگاه ارتش این کشور ,آنهم بزرگترین پایگاه ،مورد حمله موشکهای بالستیک قرار گرفته است.
کد خبر : 44899
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 دی 1401 - 17:34

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا محمدعلی آرمیده کارشناس سیاسی متنی درباره حمله به عین الاسد به این پایگاه خبری ارسال کرد که به مرور آن می پردازیم.

۱۸دی ماه سال ۱۳۹۸بود که نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، به انتقام از عملیات ناجوامردانه آمریکاییها در فرودگاه بغداد که منجر به شهادت فرماندهان مقاومت گردید حمله ای دقیق و حساب شده به بزرگترین پایگاه تروریستی ارتش امریکا در استان الانبار عراق ترتیب داد در این حمله برق آسا که با استفاده موشک های بالستیک بومی ساخت داخل که از آنها بعنوان بهترین و دقیق ترین موشکها در دنیا یاد میشود ساختمانهای فرماندهی و کنترل،انبارهای لجستیکی،لانه ی جنگنده های پیشرفته و مرکز راداری پایگاه بصورت دقیق آماج حملات قرار گرفته و بصورت صدرصد منهدم گردیدند..
اهداف عملیات:
عملی نمودن هشدار ایران از انتقام حتمی از آمریکایی..
انتخاب بزرگترین پایگاه آمریکاییها در خاورمیانه با توجه به موقعیت استراتژیک پایگاه که تامین کننده تمام پایگاههای ارتش امریکا و حتی سنتکام در خاورمیانه بوده است.
_شکست هیمنه پوشالی آمریکا در دنیا با توجه به اینکه برای اولین بار بود که یک پایگاه ارتش این کشور ,آنهم بزرگترین پایگاه ،مورد حمله موشکهای بالستیک قرار گرفته است.
اعلام هشدار جدی به آمریکاییها جهت ترک منطقه خصوصا عراق و سوریه کما اینکه منجر به کاهش شدید نیروها وتجهیزات انها در غرب آسیا گردید.و این تقلیل و فرار از منطقه همچنان ادامه دارد.
حمله به پایگاه آمریکا ،نقطه شروع انتقام از ارتش تروریستی این کشور در منطقه بوده و همانطور که مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود اشاره فرمودند انتقام هنوز اتفاق نیفتاده و قطعا در زمان و مکان مناسب انتقام سخت اتفاق خواهد افتاد لذا علاوه بر پیگیری عامران وعاملان قاتلان سردار دلها که تعداد آنها قریب به ۹۰نفر می باشند قطعا انتقام سخت از آمریکاییها در زمان مناسب به وقوع خواهد پیوست بنحوی که خسارات سنگین نظامی و مالی در بالاترین سطح برای این کشور تروریست پرور بدنبال خواهد داشت.

داودطلوعی مطلق

مسلم مختاری 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.