۰ نظر
۲۷۷ بازدید

مسلم مختاری

دیدار با خانواده شهدا در شهرستان بهمئی

جمعی از مسئولان شهرستان بهمئی با خانواده معظم شهدا در این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر : 36303
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 تیر 1401 - 13:20

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ؛ امام جمعه شهر لیکک در دیدار با تعدادی از خانواده شهدا در شهرستان بهمئی ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام ایران اسلامی گفت: مهمترین رسالت تکریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر است که در ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه بسیار موثر است.
حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی با بیان اینکه ، امنیت و آرامشی که امروز بر ایران اسلامی حاکم است مدیون از خودگذشتگی و جانفشانی های شهدا و مقاومت خانواده آنان است ، گفت: خانواده‌های معظم شهدا علاوه بر استقامت ، پایداری و عمل به رسالت الهی خود سنگرداران شهادت و مرزداران فضیلت هستند.

علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی ، هم با تقدیر از خانواده های معظم شهدا در این شهرستان ، بر رفع و پیگیری مشکلات آنان تاکید کرد و گفت: شهدا با تکیه بر معنویات از آرمان‌های مقدس نظام اسلامی پاسداری کرده اند و جان خود را نثار آزادی و استقلال میهن اسلامی کردند.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم گفت: خانواده معظم شهدا الگو و مظهر صبر و ایستادگی هستند و ملت غیور ایران همواره قدردان شهدا هستند.
سالاری رئیس بنیاد شهید و اُمور ایثارگران شهرستان بهمئی گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان باید به صورت فرهنگ در جامعه نهادینه شود و این برنامه درصدر برنامه های این نهاد در شهرستان بهمئی قرار دارد.

این مراسم به همت مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه پاسداران، امام جمعه شهر لیکک و فرمانداری بهمئی تدارک دیده شد.

گفتنی است شهرستان بهمئی ۱۲۴ شهید به نظام و انقلاب تقدیم کرده است.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.