جهانگیر آشنا:بسیجی بودن به این معناست که هر جا ولایت‌فقیه تشخیص داد در همان زمان و مکان، بسیج به نقش‌آفرینی و خدمت بپردازد.

داود طلوعی مطلق

رزمایش گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء ممبی برگزار شد

در این رزمایش تمریناتی همچون پدافند دورادور ،سلاح شناسی؛نشست های بصیرتی و سیاسی؛ امداد و نجات ، دفاع از کوی و برزن با حضور مربیان نظامی و عقیدتی به مرحله اجرا درآمد.
کد خبر : 32884
تاریخ انتشار : جمعه 30 اردیبهشت 1401 - 18:57

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ستوانیکم پاسدار یاسین خوبپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء ممبی گفت:خوبپور نمایش اقتدار و ارتقاء آمادگی گردان‌ بیت المقدس بسیج را مهم‌ترین پیام‌ این رزمایش عنوان کرد و افزود: بسیجیان گردان بیت المقدس پس از گذراندن دوره های آموزشی ، میزان آمادگی و مهارت رزمی خود را در محیط عملیاتی به نمایش می گذارند.

وی در رابطه با تمرینات اجرا شده در این رزمایش گفت: در این رزمایش تمریناتی همچون پدافند دورادور ،سلاح شناسی؛نشست های بصیرتی و سیاسی؛ امداد و نجات ، دفاع از کوی و برزن با حضور مربیان نظامی و عقیدتی سروان پاسدار سجاد دانشفرد و حجت الاسلام کریم عزیزی به مرحله اجرا درآمد.

در ادامه این رزمایش سخنران این رزمایش سروان پاسدار جهانگیر آشنا معاونت بسیج مساجد و محلات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در رزمایش گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا بخش ممبی گفت: همانطور که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) درباره شهید حسین فهمیده فرمودند رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله ای است که خود را برای انقلاب و دفاع از مردم فدا کرد، بنابراین بسیج با یک سلسله ویژگی ها خصوصیات و مشخصات بارز و برجسته توانست با القای روحیه فداکاری، ایثارگری، جانبازی و تلاش و کوشش در عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی ظاهر شود. روحیه بسیجی در هر جا حاکم باشد، قطعا پیشرفت ها نمود بهتر و بیشتری نشان می دهد.

جهانگیر آشنا:معتقدم خدمت بسیج، خدمت در راه حق است البته این خدمت باید با محور بصیرت انجام شود و خدمت شایسته نام و عنوان بسیج، بدون ولایت‌پذیری و تعهد و اعتقاد به ولایت‌فقیه امکان پذیر نیست.

سروان آشنا افزود: بسیجی بودن را به نقش آفرینی حضرت ابوالفضل(ع) برای امام حسین(ع) و همچنین نقش شهید سردار سلیمانی برای مقام معظم رهبری تشبیه کرد و گفت: بسیجی بودن به این معناست که هر جا ولایت‌فقیه تشخیص داد در همان زمان و مکان، بسیج به نقش‌آفرینی و خدمت بپردازد.

            

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.