رسانه کم هزینه ترین ابزار برای ضربه زدن به کشور است/ جریان فتنه بدنبال سواستفاده از فوت مهسا امینی هستند

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت:کم هزینه ترین ابزار برای ضربه زدن به انقلاب و مردم ایران اسلامی، رسانه است و دستگاه قضایی خطاهای احتمالی را برسی و برخورد خواهد کرد.
کد خبر : 41569
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهریور 1401 - 14:49

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از صبح زاگرس:حجت‌الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی با توجه به فضاسازی ضد انقلاب در خصوص فوت مهسا امینی  گفت:رسانه در هر دوره ای چه قبل از فضای مجازی و چه در دوره کنونی فضای مجازی همیشه مهم و تاثیرگذار بود .

وی افزود: رسانه و تاثیر آن حتی در زمان معاویه آنقدر قدرتمند بود که برای شهادت شخصیت های معصوم همانند امیرالمومنین(ع)سوال و شبهات زیادی از سوی دشمن در ذهن مردم ایجاد شد که مگر آن حضرت اهل نماز بود.

افروغی ابراز داشت: دشمنان انقلاب و مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی از کم هزینه ترین ابزار یعنی رسانه برای ضربه زدن استفاده می کنند و ما امروزه باید بیش ازپیش هوشیار و آگاه باشیم.

امام جمعه شهرستان بهمئی درخصوص فوت مهسا امینی و جریان های فتنه ساز از سوی دشمن گفت:جریان رسانه ای فوت مهسا امینی خیانت و دشمنی دشمنان آشکارو‌ واضح است و دشمن درحال سوءاستفاده از این موضوع است.

وی در خصوص جنایت ها و خیانت های دشمنان که امروزه به ظاهر مدافع حقوق بشر هستند تصریح کرد:درکشورهایی همچون آمریکا و فرانسه روزانه اتفاقات ناگواری دربرخورد ناعادلانه بامردم به ویژه زنان اتفاق می‌افتد ومیلیونها انسان توسط سلاح کشتار جمعی غرب و باحمایت همین رسانه کشته و آواره می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین افروغی اذعان داشت:در طول انقلاب اسلامی دفاع از ناموس و وطن توسط بهترین جوانان این مرز وبوم باشهادت مظلومانه آنها اتفاق افتاد اما هیچگاه رسانهاهای غرب و غرب گراها به دفاع از آنان برنیامدند.

امام جمعه شهرستان بهمئی درخصوص اتفاق اخیر فوت مهسا امینی ضمن ابراز همدردی باخانواده وی گفت:حمله ناجوانمردانه دشمن آنهم به صورت هماهنگ به قلب و ذهن مردم ایران شاهد هستیم که لازم است حواسمان باشد در زمین دشمن بازی نکنیم و بدانیم باتوجه به حساسیت موضوع دستگاه قضا و نیروی انتظامی خطاهای احتمالی را برسی و برخورد خواهد کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.