مسلم مختاری

غبار روبی گلزار شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در بهمئی + (تصاویر)

گلزار شهدای گمنام شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی با حضور جمعی از مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی غبار روبی شد.
کد خبر : 11372
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1400 - 9:47

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ، به مناسبت هفته دفاع مقدس ، گلزار شهدای گمنام شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی با حضور جمعی از مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی غبار روبی شد.
جمعی از مردم و مسئولان به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران با حضور در گلزار شهدا در قالب برنامه میهمانی لاله‌ها با قرائت فاتحه و صلوات و همچنین عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای گمنام (خوش نام ) بهمئی، یاد و خاطره آنها را گرامی داشته و بر ادامه مسیر عزتمند آنها تاکید کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی ، با اشاره به اینکه ، رمز موفقیت ملت ایران، شاخصه پایداری، اتحاد و مقاومت است و همین افتخارات سبب شده تا جمهوری اسلامی ایران امروز الگو باشد و به عنوان نقطه عزت‌بخش در دنیا اسباب تحقیر استکبار را فراهم آورد افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز اگر به عنوان یک الگوی بی‌نظیر در دنیا مطرح است به خاطر برجستگی‌هایی است که در این نظام الهی شاهد و ناظر آن هستیم.

سرهنگ علی محمدی ، با بیان اینکه ، همه ما آرامش و امنیت امروز را مرهون فداکاری فرزندان برومند این مرز و بوم در دوران انقلاب و جنگ هشت سال دفاع مقدس هستیم که بدون ادعا از کیان این سرزمین دفاع کرده و دشمن را به نقطه تسلیم واداشتند گفت : عظمت و شکوه واقعی نظام اسلامی مرهون خون شهدا و مجاهدت بی‌نظیر آنهاست و در تاریخ پرفراز و نشیب این نظامِ ارزشی و الهی ، آنچه برای همیشه در تاریخ ماندگار شده گذشت و ایثارگری ملت ماست که همواره می‌تواند نقطه با عظمت و شایسته باشد.

حاضران با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی شهدا و امام راحل (ره) تجدید پیمان و بر حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کردند.

گفتنی است شهرستان بهمئی بیش از ۱۲۶ شهید به نظام وانقلاب تقدیم کرده است.

مسلم مختاری
خبرنگار و نماینده صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.