داود طلوعی مطلق

مطالبه جبهه جوانان انقلابی شهرستان بهمئی در آستانه ورود وزیر بهداشت و آموزش پزشکی به شهرستان بهمئی

مصاحبه ها و وعده های دروغین مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان خون مردم شهرستان را به جوش آورده است ،بدون شک مردم بهمئی بخصوص جوانان انقلابی شهرستان ادامه ی این وضعیت تأسف بار را تحمل نمی کنند
کد خبر : 12613
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 11:00

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،مطالبه عمومی مردم شهرستان بهئی از وزیربهداشت به جهت نتکمیل پروژه بیمارستان به شرح ذیل می باشد:

باورتان می شود! سلامتی و جان عده ای دستخوش بازی های سیاسی و منافع عده ای شود!؟چند کلامی خطاب به مسئولین و مردم می نویسیم؛ که اگر مطالبه به حق مردم و بحث سلامت جان آن ها نبود، نمی گفتیم و نمی نوشتیم..

کجا دیده شد، مردم شهرستانی که به رشادت و فداکاری معروفند و در صحنه های مختلف به اثبات رساندند و بارها بر سر زبان مسئولان همین استان آورده شد، با جان و سلامتی آن ها بازی شود.؟

کجایند مسئولان دلسوز؟ کجایند آن هایی که باید ببینند و مردم این شهرستان را دریابند.؟
مگر رهبری انقلاب نگفتند باید در هر کاری پیوست عدالت باشد.

تا چه زمانی مردم این استان و شهرستان ها باید در بازی های سیاسی عده ای سوزانده بشوند؟

تا چه موقع باید این استان همواره از مشکلاتی رنج ببرد که نتیجه تمامیت خواهی عده ای زالو صفت است؟

اینک چند کلامی با مسئولان این استان و خاصه مسئولان دست اندرکار پروژه بیمارستان شهرستان بهمئی:

چه عاملی باعث به بهره برداری نرسیدن بیمارستان لیکک شده است؟ رقابتهای سیاسی نمایندگان استان؟؟ زد و بندها و دخالت‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی؟؟ منافع مسئولان اجرایی؟؟

شفاف به مردم بگویید.

پروژه ی ساخت بیمارستان شهر لیکک در سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرد و قرار بود ظرف ۱۸ ماه تکمیل و تحویل داده شود.
همزمان با بیمارستان شهرستان بهمئی بیمارستان دیگری در یکی از شهرستانهای استان نیز شروع به ساخت کرد، آن بیمارستان زودتر از موعد مقرر تکمیل و به بهره برداری رسیدولی بیمارستان شهرستان بهمئی که مردم آن در شرایط کاملا ویژه و اورژانسی هستند؛ پس از گذشت چهار سال به دلیل سوء مدیریت و تخلفات احتمالی، همچنان اندر خم یک کوچه است.

قاعدتا مسئولین استان شرایط ویژه ی شهرستان بهمئی را می دانند و در عین حال به احتمال اینکه خیلی از عزیزان مسئول دچار آلزایمر هستند، برای یادآوری این شرایط خاص را متذکر می شویم( که البته بررسی ها حکایت از تخلفاتی آشکار و دردناک دارد.):

شهرستان بهمئی به لحاظ جغرافیایی از استان کهگیلویه و بویراحمد جداست به طوری که برای ورود به مرکز استان، ناگزیر باید از سه استان دیگر گذشت. نزدیکترین بیمارستان استان به شهر لیکک، بیمارستان گچساران است که به لحاظ زمانی بیش از یک و نیم ساعت فاصله دارد. روستاهای دور دست که جای خود دارد.

تمامی خدمات درمانی و بیمارستانی مردم بهمئی در شهرستان بهبهان استان خوزستان انجام می شود.

آیا باورتان می شود؟
مردم عزیزان خود را به خاطر نداشتن بیمارستان و امکانات درمانی، در مسیر بهبهان از دست دادند؟
آیا باورتان می شود؛ به خاطر ساده ترین نیاز درمانی یعنی اکسیژن عزیزانی را از دست داده ایم.

مصیبت هایی که سهل انگاری عده ای نقش مستقیم در آن ها دارد.

در وضعیت کرونایی بسیاری از بیماران اورژانسی شهرستان بهمئی به خاطر پر بودن بخشهای کرونایی بیمارستانهای بهبهان پذیرش نشد و بعضی از آنها جان خود را از دست داده اند.

با این توصیفات قاعدتاً باید بیمارستان شهرستان بهمئی در اولویت دانشگاه علوم پزشکی استان باشد و در سریعترین زمان به بهره برداری می رسید. اما متأسفانه با گذشت حدود چهار سال از آغاز پروژه، طبق گفته مسئولین پیشرفت کمتر از ۷۵ درصد دارد.

آنچه از مصاحبه ها و بیانات مسئولین استان و شهرستان برداشت می شود این است که متأسفانه برخی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان، جان مردم شهرستان بهمئی را گرو گرفته اند و عامدانه و با هماهنگی با پیمانکار جلوی اتمام پروژه و بهره برداری از آن را گرفته اند.

آیا پرداخت ۸ میلیارد تومان از اعتبار پروژه به پیمانکار در مراحل ابتدایی پروژه و بدون انجام وظایف، غیرقانونی نیست؟

آیا وعده و‌ وعیدها و مصاحبه های دروغین مسئولان مربوطه صلاحیت مدیریتی و اخلاقی آنها را مورد تردید قرار نمی دهد؟

برخی اقدامات انجام شده شائبه ی زد و بند را تقویت نمی‌کنند؟؟

بترسید از زمانی که جزئیات بیشتری فهمیده شود.

طبق کدام منطق باید پروژه ی احداث بیمارستان بهمئی متوقف باشد و مردم مظلوم شهر ستان قربانی عقده گشایی ها و زد و بند برخی افراد شوند؟؟

بای ذنب قتلت؟؟ به کدامین گناه، باید مردم بهمئی به خاطر ساده ترین مشکل و نداشتن کمترین امکانات درمانی در مسیر بهبهان جان دهند؟؟

چه کسی مسئول جان عزیزان این مردم مظلوم است؟

مسئولین استان چه پاسخی برای مردم دارند؟؟

مصاحبه ها و وعده های دروغین مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان خون مردم شهرستان را به جوش آورده است ،بدون شک مردم بهمئی بخصوص جوانان انقلابی شهرستان ادامه ی این وضعیت تأسف بار را تحمل نمی کنند.‌ …

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کامران پنجشنبه , 8 مهر 1400 - 15:37

وزیر محترم بهداشت جناب آقای دکتر عین اللهی

با سلام و احترام خدمت شما…
ضمن عرض خوش آمد گویی به شهرستان شهید پرور و مردم خون گرم شهرستان بهمئی…

باتوجه به اینکه در شهرستان بهمئی بیمارستانی وجود ندارد و چندین ساله بیمارستانی در حال ساخت میباشد ولی در طول این چند سال کار ساخت آن تکمیل نشده و همچنان نیمه کاره رها شده… و از این جهت مردم سختی های زیادی را متحمل میشوند، لذا از شما تقاضا داریم نسبت به عمل ساخت و تکمیل هرچه سریعتر بیمارستان و آماده سازی آن جهت خدمت رسانی به مردم بررسی و توجه لازم را به عمل آورید.

ضمن اینکه پزشک متخصص در شهرستان وجود ندارد و مردم شهر برای کارهای پزشکی خود مجبورن راه دور و درازی را بپیمایند و به شهرهای همجوار مراجعه کنند…
پس خواهشمندیم نسب به این مهم دستورات لازم را مبذول فرمائید…
با تشکر