۰ نظر
۲,۵۳۰ بازدید

فاضل ریحان نسب

آخرین خبر از پروژه آب رسانی لیکک

محسن نیک : با توجه به پیشرفت 75 درصدی پروژه آبرسانی شهر لیکک به زودی شاهد بهره برداری این پروژه عظیم خواهیم بود.
کد خبر : 65607
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 10:06

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ،رئیس اداره منابع آب شهرستان بهمئی خبر داد. لوله های خط فرعی از مخزن ۱۵۰۰۰متر مکعبی تا فلکه بسیج در کارگاه پیمانکار خط مذکور همچنین فلکه جدید ورودی شهر لیکک دپو شدند.

محسن نیک افزود: طول مسیر این خط حدود چهار و نیم کیلومتر هست که بخشی از آن در اراضی کشاورزی مردم و بخشی دیگر از کنار تأسیسات ادارات شهرستان (آب.گاز.برق.فیبرنوری) عبور می نماید.

محسن نیک ادامه داد :میزان هزینه خرید لوله های این مسیر حدود ۲۲ و نیم میلیارد تومان و هزینه اجرای این خط حدود ۱۲ و نیم میلیارد تومان، جمعا ۳۵ میلیارد تومان خواهد بود .

ایشان گفتک طرح آبرسانی به شهر لیکک با چهار پیمانکار فعال و در جبهه های مختلف از جمله احداث ایستگاه پمپاژ شماره یک، احداث ایستگاه پمپاژ شماره دو ساخت ساختمان کلر زنی،دیوارکشی اطراف مخازن آب و مخزن ۱۵۰۰۰مترمکعی، حفر ترانشه و لوله گذاری خط فرعی به سمت شهرک ولیعصر همچنین حفر ترانشه و ادامه خط خروجی مخزن ۱۵۰۰۰متر مکعبی به سمت لیکک و احداث حوضچه های تخلیه هوا و … همچنین با ۶ شرکت ملی(تولید لوله های باقیمانده.پمپ.اتصالات ،تابلو برق و…) فعالیت می نماید.

این مسئول بیان کرد: این پروژه تا به امروز حدود۷۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد. انشاالله با توجه به وجود اعتبار کافی جهت اتمام پروژه در صورت مهیا شدن شرایط مسیر و همکاری دستگاههای دارای تأسیسات در مسبر خط و عدم معارضات مردمی بزودی زود شاهد بهره برداری این طرح عظیم خواهیم بود.

فاضل ریحان نسب خبرنگار عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.