آغاز بکار کانون داستان نویسان و رونمایی از آرم و نماد کانون داستان نویسان شهرستان لِنده

همزمان با ولادت امیر المؤمنین امام علی(علیه اسلام) نشست «کانون داستان نویسان شهرستان لِنده» در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لِنده برگزار گردید.
کد خبر : 67914
تاریخ انتشار : جمعه 6 بهمن 1402 - 20:20

پایگاه خبری عصرآشنا،در این مراسم که با حضور نویسندگان، کارآموزان کلاس های نویسندگی و شعرا برگزار گردید، از آرم و نماد «کانون داستان نویسان شهرستان لِنده» رونمایی شد. در این نشست،

اسماعیل زارعی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده گزارشی از فعالیت های آموزشی این اداره در زمینه های مختلف ارایه دادند و این شهرستان را به عنوان یکی از قطب های داستان نویسی در جنوب کشور دانستند که در صورت فعالیت های مستمر نویسندگان و سایر هنرمندان، حرف های بیشتری در سطح کشور خواهند داشت و این اداره آمادگی هرگونه حمایت از آن ها را دارد.

«کانون داستان نویسان شهرستان لِنده» زیرنظر اداره فرهنگ و ارشاداسلامی در مدت یک ساله فعالیت خود کلاس های آموزش نویسندگی برای نوجوانان برگزار کرده و تا امروز تعدادی از این نویسندگان در جشنواره های استانی، منطقه ای و کشوری رتبه های برتری کسب کردند.

استاد محمدحسین فاضل نویسنده کشوری و استاد کلاس های نویسندگی شهرستان، در این نشست حضور داشتند و آینده شهرستان لنده در نویسندگی و داستان نویسی را امیدوار کننده و مطلوب ارزیابی کردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.