۰ نظر
۱۹۸ بازدید

داود طلوعی مطلق

آغاز نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در کهگیلویه و بویراحمد

این مناظرات با هدف توانمندسازی دانشجویان در گفتمان‌های علمی و با شعار "مناظره، فرصتی برای یادگیری" توسط جهاد دانشگاهی و بصورت مجازی برگزار شدند.
کد خبر : 3575
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آذر 1399 - 23:45

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مرحله استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در این استان طی روز پنجشنبه ۲۰ آذر ماه بصورت مجازی خبر داد.

ایمان اکبری در حاشیه این مسابقات افزود: این مناظرات با هدف توانمندسازی دانشجویان در گفتمان‌های علمی و با شعار “مناظره، فرصتی برای یادگیری” توسط جهاد دانشگاهی و بصورت مجازی برگزار شدند.

وی اظهارکرد: به منظور ارتقاء فرهنگ گفت‌وگو و بسط و گسترش مباحثه مستدل، فن مناظره، فن بیان، اخلاقی و منطقی و تعالی نشاط علمی در محیط‌های دانشگاهی، مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران هر سال توسط مرکز ملی گفتگو، مناظره و آزاداندیشی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و واحدهای متقاضی در سراسر کشور(جهاد دانشگاهی و غیر آن) برگزار ‌شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با نحوه برگزاری لیگ مناظرات دانشجویی خاطرنشان کرد: ۸ تیم از دانشگاه‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد و مطرح از جمله دانشگاه تهران، دانشگاه یاسوج، علوم پزشکی یاسوج، آزاد اسلامی واحد یاسوج، علمی کاربردی جهاددانشگاهی، علمی کاربردی یاسوج ۱، دانشکده سماء و دانشگاه فنی و حرفه ای در این مسابقات شرکت کردند.

اکبری تصریح کرد: در پایان این مسابقات چهار گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند، در مرحله نهایی این مسابقات که ۳۰ آذر ماه برگزاری می شود تیم برتر به مسابقات منطقه ای اعزام می شود.

وی بیان کرد: مسابقات ملی مناظره فرصتی برای یادگیری است؛ بنابراین به توانایی تیم‌ها در استدلال و بیان آن در داوری‌ها توجه می‌شود.

انتهای پیام/ خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.