۰ نظر
۹۷ بازدید

فاضل ریحان نسب

آنچه در خطبه‌های این هفته لیکک گذشت

امام جمعه موقت لیکک خطاب به مسئولان گفت: اگر این کار را نکنید به مردم ظلم کردید و هر کس ظلم به بندگان خدا کرد خدا را تبدیل به دشمن خود کرده است.
کد خبر : 69607
تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردین 1403 - 17:27

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ حجت‌الاسلام سیدمحمدلطیف تقوی امام جمعه موقت لیکک در جمع نمازگزاران مسئولان را به انصاف در رفتار با مردم دعوت کرد و گفت: ببینید همان کاری که برای فرزند خود انجام می‌دهید برای بچه‌های روستایی هم انجام دهید.

وی خطاب به مسئولان گفت: اگر این کار را نکنید به مردم ظلم کردید و هر کس ظلم به بندگان خدا کرد خدا را تبدیل به دشمن خود کرده است.
تقوی به حوزه جغرافیای گذشته بهمئی اشاره کرد و گفت: بهمئی در تاریخ گذشته طیف گسترده تری داشته و مناطق حصلخیز این شهرستان به دلیل نبود امکانات زیرساختی یکی پس اب دیگری از بهمئی جدا و به شهرستان‌های همجوار بود نه ارتباط مناسبی وجود داشت ، نه راه مناسبی . این مناطق متصل شدند.

تقوی به شهرستان‌های توسعه یافته استان اشاره کرد و گفت: قسمتی از استانمان به لحاظ طبیعی خوب است و صاحب دارند، بهمئی بزرگترین فاصله را با مرکز استان دارد وضعیت خشکی هم دارد باید مسئولان دقت بیشتری به ما داشته باشند.

امام جمعه موقت لیکک خطاب به نماینده مردم و استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این هشدار را ما می‌دهیم که مردم بهمئی شاید به واسطه اینکه نه کشاورزی مفید دارند، نه کارگاه و کارخانه‌‌ی صنعتی، نه صنایع دستی کوزه‌گری قالی بافی و …. که مردم ازشون درآمدی به دست آورند اما یک زندگی وابسته‌ای دارند برای خدا به این مردم رحم کنید.

تقوی به مسئولان پیشنهادکرد: برای رضای خدا به فکر اشتغال این مردم باشید.

تقوی در خصوص آب شرب شهرستان بهمئی گفت: چندین ساله علی رغم اینکه چند بار گفتند یک بودجه ۲۹۰ میلیارد تومانی بهش اختصاص دادند اما باز هم نیاز به پیگیری مسئولان دارد.
صلواتی ادامه داد: مسئولین شهرستان و استان در وهله اول ما کارخانه تولیدی می‌خواهیم بعد آب خیزداری و صنایع دستی می‌خواهیم.

تقوی گفت: با تکمیل جاده لیکک به جایزان می‌توانیم ارتباط نزدیک‌تر و بهتری داشته باشیم.

امام جمعه موقت لیکک در بخش دیگر سخنانش گفت: بعضی از روستاهای ممبی و سرآسیاب به دلیل کوهستانی بودن هنوز گازکشی نشدند و حمل کپسول هزینه فراوانی برای این روستاها دارد.
تقوی گفت در پیگیری‌هایی که با نماینده داشتم گفت: وزیرمحترم هزینه گازکشی این مناطق را متقبل کرد که از مسئولان گاز استان می‌خواهم به این روستاها رسیدگی کنند و در بحث گازکشی این روستاها اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.