مسلم مختاری

آیین تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان ۸ سال دفاع مقدس در شهرستان بهمئی

در مراسمی از رزمندگان و پیشکسوتان عرصه ۸ سال دفاع مقدس در شهرستان بهمئی تجلیل شد.
کد خبر : 11248
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1400 - 7:14

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی ، در مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت این شهرستان که با حضور خانواده معظم شهدا و جانبازان و جمعی از مسئولان در محوطه ناحیه سپاه شهرستان برگزار شد گفت :امیدواریم همان گونه که در بخش نظامی و امنیتی قدرتمند هستیم ، در حوزه اقتصادی و سیاسی نیز همانند بخش نظامی رو به پیشرفت باشیم.
سرهنگ علی محمدی با اشاره به اینکه ، جوانان امروز ایران اسلامی ، همانند جوانان دیروز ، در دفاع از نظام و انقلاب پیشتاز هستند گفت : هشت سال دفاع مقدس نماد ایثار و فداکاری انسان‌هایی است که تاریخ دیگر به خود نخواهد دید.

وی ، از بسیج مردمی در کنار حضور نظامیان در جنگ تحمیلی به عنوان نقطه قوت یاد کرد و گفت : ابتکاراتی که در طول این ۸ سال بدست آوردیم از دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس بود که با هدایت امام راحل به نتیجه رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی ، با بیان اینکه ، همایش پیشکسوتان جهاد و مقاومت بهمئی با هدف پاسداشت قهرمانان سرافراز این شهرستان برگزار شد گفت : امروزه فرهنگ ایثار و شهادت که ما از جنگ به ارث برده ایم به کشورهایی صادر می شود که در مقابل کفر و استکبار ایستاده اند.

سرهنگ علی محمدی با اشاره به اینکه ، در تاریخ هر کشور و ملتی نقاط ماندگار و درخشانی هست و دفاع مقدس به عنوان یکی از نقاط عطف و درخشان تاریخ انقلاب و از جلوه های ناب و زیبای ایثار و از خودگذشتگی یک ملت در نبردی نابرابر است افزود : تبیین دستاورد‌های ۸ سال دفاع مقدس و انتقال این ارزش‌ها به نسل جوان ضروری است و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بیان ارزش‌های نظام و انقلاب است.

وی افزود با بیان اینکه ، باید هشت سال دفاع مقدس و افتخارات آن دوران را گرامی بداریم چرا که در هجمه عظیم تمامی کشورهای دنیا، اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک کشور عزیزمان را تصرف کنند :رزمندگان ما در این مدت بدون هیچ چشمداشتی مردانه در مقابل دشمن ایستادند و به امام اُمت لبیک گفتند و ماشین جنگی تا دندان مسلح دشمن را متوقف کردند.

در این مراسم از ۳۰ پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت با اهدای لوح و هدیه تجلیل و قدردانی شد .

مسلم مختار
خبرنگار و نماینده صداوسیما

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.