۰ نظر
۱۶۱ بازدید

داود طلوعی مطلق

ابلاغ طرح تفصیلی شهر لیکک از سوی سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهردار لیکک بهمئی

عباس مشیری شهردار شهر لیکک از دریافت ابلاغ طرح تفصیلی شهر لیکک خبر داد
کد خبر : 27668
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1400 - 10:03

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، عباس مشیری گفت:طرح تفصیلی شهر لیکک از سوی سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرداری لیکک بهمئی ابلاغ شد.
طرح تفصیلی، طرحی است که بر اساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع شهری و نحوه استفاده از زمین­های شهری در سطح محلات مختلف شهر، موقعیت و مساحت دقیق زمین برای هر یک از آن­ها وضع دقیق و تفصیلی شبکه عبور و مرور، میزان تراکم جمعیت و تراکم ساختمانی در واحدهای شهری، اولویت­ های مربوط به مناطق و بهسازی، نوسازی، توسعه و حل مشکلات شهری و موقعیت تمامی عوامل مختلف شهری در آن تعیین و نقشه­ ها و مشخصات مربوط به مالکیت بر اساس مدارک ثبتی تهیه و تنظیم می­شود.

شهردار شهر لیکک عنوان کرد: طرح تفصیلی در کمیسیون ماده پنج قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران تصویب شده و اجرای آن الزامی است.
مشیری ضمن تشکر از تلاش و پیگیری شوراها و شهرداران سابق و اسبق تشریح کرد: شروع فرایند تهیه این طرح از ده سال پیش بوده و با روی کارآمدن شورای جدید و مجموعه فعلی شهرداری یکی از اولویت های ما ابلاغ این طرح بود که به لطف خدا و با پیگیری های زیاد نهایتاً استاندار محترم این طرح را ابلاغ کردند تا نقشه راه خوبی در دست داشته باشیم و اصول شهرسازی به طور کامل رعایت و اجرا شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.