۰ نظر
۲۲۷ بازدید

مسلم مختاری

اجرای رزمایش جهادگران فاطمی بسیج سازندگی سپاه شهرسان بهمئی

رزمایش ملی جهادگران فاطمی بسیج سازندگی سپاه شهرسان بهمئی با حضور 70 گروه جهادی در شهرستان بهمئی آغاز شد.
کد خبر : 32525
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 - 11:23

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این مراسم که در محوطه سپاه پاسداران این شهر برگزار شد گفت : به منظور پاسداشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی، همزمان با سراسر کشور، رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت ۱۰ روز در شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد ، با اشاره به فعالیت ۷۰ گروه فعال جهادی در این رزمایش گفت : جهادگران بسیجی در این رزمایش در عرصه‌های محرومیت زدایی ، عمرانی ، اقتصاد مقاومتی ، علمی و پژوهشی ، دانش بنیان و بهداشت و درمان خدمات رسانی می‌کنند و بالغ بر یک هزار نفر جهادگر در این رزمایش نقش آفرینی می‌کنند.

وی اجرای طرح های مختلف زود بازده ، خانگی ، نصب پنل های خورشیدی با هدف کار آفرینی برای خانواده ها محله های محروم با ارائه تسهیلات ارزان قیمت را از دیگر برنامه های سازمان بسیج سازندگی ذکر کرد و گفت : آبرسانی به برخی روستاها و فعالیت گروه های پزشکی و دندان پزشکی در روستاها و مناطق محروم از برنامه های این سازمان در این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی ، با اشاره به خدمات ارزنده جهادگران در عرضه های مختلف اقتصادی ، فرهنگی و عمرانی گفت : کمک رسانی به مناطق محروم ، اهدای بسته های معیشتی ، ارائه خدمات درمانی ، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی فروش محصولات صندوق‌های قرض الحسنه اشتغال شهرستان ،دیدار مسئولان با خانواده شهدا ، بازدید از طرح های عمرانی جهادگران در مناطق مختلف از برنامه هایی است که علاوه بر اجرای آن در گذشته ، به زودی نیز در مناطق مختلف اجرا می شود.

در این رزمایش، خواهران و برادران جهادگر بسیجی به عنوان نمایندگان بسیج سازندگی نواحی و اقشار پزشکی، کشاورزی، صنعتی، عمران، کارگری، فرهنگی، طلاب و غیره حضور داشتند و اقتدار و آمادگی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.