۰ نظر
۱۹۲ بازدید

اجرای عمومی نمایش خیابانی “بی خانه مان” به کارگردانی یاسر خالقی در لنده

نمایش "بی خانه مان" به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی از سری تولیدات در راستای آسیب های اجتماعی تولید و اجرا شد.
کد خبر : 32450
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 - 8:36


به گزارش عصرآشنا به نقل از تئاتر کهگیلویه و بویراحمد: نمایش “بی خانه مان” به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی کاری از گروه تئاتر فردا از ۱۰ تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در میادین شهر لنده پذیرای حامیان تئاتر است.
یاسر خالقی کارگردان نمایش “بی خانه مان” خلاصه نمایش را چنین عنوان کرد: داستان دو کارتن خواب است که طبق عادت به محل همیشگی خواب شان می آیند اما با مردم مواجه می شوند و وقتی می بینند که مردم نمی روند که راحت بخوابن تصمیم می گیرند که از آنها پول بگیرند.
وی در ادامه گفت: اما وقتی مردم به آنها پول نمی دهند می خواهند بروند که نوجوانی به داخل صحنه می آید و جلوی آنها را می گیرد و با آنها درد دل می کند که از خانه فرار کرده ودیگر نمی خواهد با پدر مادرش زندگی کند چون آنها به او توجه نمی کنند و همه چیز را پول و رفاه نمی داند و از زندگی این کارتن خواب ها خوششان می آید و می خواهد با آنها زندگی کند اما کارتن خواب ها نمی پذیرند و به فکر دادن راهکار برای برگشتن او به خانواده اش می افتند و نقش پدر و مادرش را برایش بازی می کنند.
این نمایش را فضل الله باقری، حمید ویسی و حسین صدر بازی می کنند.
در این نمایش رضاعسکری دستیار کارگردان، افضل خرمی طراحی لباس، حمید سیدی عکاس و احمد صفدری بعنوان سرپرست گروه با گروه همکاری داشته اند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.