۰ نظر
۳۹۴ بازدید

مسلم مختاری

اجرای میدان تیر گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء ممبی

بسيج تعريف مشخّصی دارد: آحاد مردمی، که با هدف والای الهی و با روحيّه‌ی خستگی‌ناپذير، وسط ميدان، هرجايی که لازم باشد حضور پيدا ميکنند
کد خبر : 47690
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اسفند 1401 - 19:28

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا سروان پاسدار جهانگیر آشنا مسئول عملیات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در حاشیه اجرای عملی میدان تیر گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء ممبی گفت:


همانطور که مقام معظم رهبری در تعریف بسیج فرموده اند:
بسیج تعریف مشخّصی دارد: آحاد مردمی، که با هدف والای الهی و با روحیّه‌ی خستگی‌ناپذیر، وسط میدان، هرجایی که لازم باشد حضور پیدا میکنند، استعداد خودشان را بُروز میدهند، آنچه دارند در صحنه میگذارند، و از خطرات این راه هم نمیترسند؛ یعنی جانشان را کف دست گرفته‌اند. خب این حرف، در گفتن آسان است که «فلانی جانش را کف دستش گرفته» امّا در عمل به این آسانی نیست. بسیجی آن کسی است که برای این کار دشوار -یعنی بذل جان، حتّی بذل آن چیزهایی که از جان گاهی عزیزتر است- آمادگی دارد؛ این معنای بسیج است. این از اختصاصات کشور ما است، این مخصوص انقلاب اسلامی، و مربوط به جمهوری اسلامی است.

سروان آشنا:به منظور ارتقا آمادگی جسمانی وبالابردن وحفظ توان رزمی نیروهای بسیجی گردان، برنامه آموزشی با اجرای برنامه میدان تیر روزانه به همراه کلاس هایی دررابطه با به کارگیری سلاح و اصول تیراندازی وقلق گیری و خشک چکانی توسط مربیان  این گردان برای نیروهای بسیجی اجراگردید

مسئول عملیات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در ادامه افزود:این برنامه آموزشی ومیدان تیر سلاح های سبک در میدان تیر بخش ممبی اجراگردیده واین گونه برنامه ها وآموزش ها باعث بالا بردن مهارت های تیراندازی، برطرف کردن معایب تیرانداز برای نیروهای بسیجی ورزمندگان این گردان می شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.