۰ نظر
۴۱۰ بازدید

داود طلوعی مطلق

اجرای نمایش تئاتر گروه هنر ماندگار با موضوع سلامت اجتماعی درشهرستان بهمئی

نمایش تئاتر با موضوع سلامت اجتماعی به همت گروه نمایش هنر ماندگار بر روی صحنه رفت.
کد خبر : 34276
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 خرداد 1401 - 13:12

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،امیرمسلمی نیا گفت:نمایش تئاتر با موضوع سلامت اجتماعی به همت گروه نمایش هنر ماندگار  بر روی صحنه رفت.

امیر مسلمی نیا هدف از اجرای این نمایش را علاوه بر بیان نکات آموزشی وعلمی در زمینه آسیب های اجتماعی به ویژه فضای مجازی آگاهی بخشی به خانواده ها در استفاده از فضای مجازی واستفاده از گوشی های پیشرفته توسط کودکان  بوده است.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت که تاثیر یک کار هنری به مراتب بسیار بیشتر از سایر مقوله های آموزشی در زمینه های مختلف علمی می باشد.

گروه هنر ماندگار با خلق آثار هنری فاخر در زمینه مختلف هنری طنز ،اجتماعی،فرهنگی در شهرستان بهمئی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی وارتقا سطح سلامت جامعه گام برمی دارد.

این کارگاه آموزشی باهمکاری موسسه فرهنگی واجتماعی مردم نهاد هدایتگران وروشنگری،حوزه فرهنگی کمیته امدادشهرستان بهمئی وحوزه مقاومت بسیج ثارالله مرکزی برگزارشد.

گروه هنرماندگار به کارگردانی و نویسندگی فریدون مختاریو با بازیگری فریدون مختاری ،جوادچمنی،آرمان بزمی،نویدچامی ومعصومه جهانپور به روی صن رفتند.

این گروه هنری وشاد امشب یک شنبه ۱۴۰۱/۳/۲۲درسالن آمفی تئاتراداره فرهنگ وارشاداسلامی با نمایش جدیدبه روی صن میروند از عموم علاقمندان حهت شرکت دراین برنامه  دعوت بعمل می آید.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.