۰ نظر
۱۴۴ بازدید

توسط گروه پارسا تئاتر:

اجرای نمایش خیابانی «حکایت دردسرهای یک زندگی» در گچساران

نمایش خیابانی «حکایت دردسرهای یک زندگی» توسط گروه پارساتئاتر در خیابان سنگفرش بلادیان گچساران به روی صحنه رفت.
کد خبر : 64801
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1402 - 13:47

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،نمایش خیابانی «حکایت دردسرهای یک زندگی» توسط گروه پارساتئاتر در خیابان سنگفرش بلادیان گچساران به روی صحنه رفت.

نمایش خیابانی «حکایت دردسرهای یک زندگی» به نویسندگی پژمان شاهوردی و طراحی و کارگردانی داود هاشمی کاری از گروه پارسا تئاتر از یکم تا چهارم آذرماه ۱۴۰۲ در ساعت های ۱۶ و ۱۸ در محوطه فرهنگسرای محله سادات و سنگفرش خیابان شهید بلادیان گچساران به روی صحنه رفت.

در خلاصه نمایش آمده است: حکایت یک نقالی ست که این بار می خواهد داستان متفاوتی را نقل کند که به آسیب های اجتماعی می پردازد. حکایت نقال در مورد یک مرد روستایی به اسم مراد و دختر عمویش زری می باشد که با هم ازدواج می کنند و بعد از چندی با خرید یک دستگاه ماهواره وارد دردسرهایی می شوند که مجبور می شوند برای ادامه زندگی به شهر کوچ‌ کنند و در شهر درگیر آسیب هایی می شوند که زندگی آنها رو دوچندان دشوارتر می کنند.

در این نمایش شکوفه عاشوری، محسن جلالی، محمد دشتی، داود هاشمی و داود پارسا به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند. سایر عوامل نمایش عبارتند از خانم راضیه فصیح بعنوان طراحی فضا، طراحی لباس و ساخت و اجرای موسیقی می باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.