۰ نظر
۲۱۲ بازدید

داودطلوعی مطلق

اجرای نمایش خیابانی «معرکه» در شهرستان لنده

نمایش «معرکه» تولید تئاتر بچه های مسجد توسط هنرمندان گروه تئاتر آسمان به کارگردانی یاسر خالقی با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان در مساجد، مدارس و میادین شهر لنده، روستاهای ایدنک، سرآسیاب و مال ملا به روی صحنه رفت.
کد خبر : 64835
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1402 - 14:06

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، نمایش «معرکه» به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی تولید تئاتر بچه های مسجد و واحد نمایش حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان از ۳۰ آبان تا ۳ آذرماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۴، ۱۶ و ۱۹ در میادین، مساجد و مدارس به روی صحنه رفت.

نمایش «معرکه» در مدرسه فارابی و مدرسه شهیدثانی شهر لنده، مسجد روستای مال ملا، مدرسه حضرت زینب(س) و مدرسه ۱۵خرداد روستای ایدنک و مسجد امام رضا(ع) سرآسیاب از شهرستان لنده با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اجرا و استقبال خوبی از این نمایش شد.

در خلاصه نمایش آمده است: نمایش به شیوه معرکه گیری همچون معرکه گیرهای قدیمی و پهلوانان همراه با شاگردش به میان مردم آمد و به روایت داستانی از زندگی شهدا و مشکلات حال و روز جانبازان در جامعه امروزی می پردازد.

در این نمایش یاسر خالقی و یاسین نجاتی پور به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند. سایر عوامل نمایش عبارتند از انتخاب موسیقی: سروش حسن پور، اجرای موسیقی: حمیدویسی، طراحی فضا: افضل خرمی، طراحی لباس: حسین صدری، عکاس: فضل الله باقری، تدارکات: ام البنین محتشم و طراحی بروشور: سمیه خرمی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.