۰ نظر
۲۱۴ بازدید

سی و دومین جشنواره تئاتر استان

داود طلوعی مطلق

اجرای نمایش ” ساعت به عقب بر نمی گردد” در دهدشت به روی صحنه رفت

نمایش ساعت به عقب بر نمی گردد به نویسندگی و کارگردانی فرشاد داوودیان کاری از گروه تئاتر مردم بعنوان دومین نمایش طبق جدول جشنواره در تالار شهید آوینی دهدشت به روی صحنه رفت.
کد خبر : 3644
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 11:13

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،به  نقل از تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، سی و دومین جشنواره تئاتر استان با اجرای نمایش نمایش ” ساعت به عقب بر نمی گردد” به کارگردانی فرشاد داوودیان ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۲۵ آذرماه ۱۳۹۹ در تالار شهید آوینی دهدشت بدون تماشاگر، میزبان هیئت داوران بود.

فرشاد داوودیان خلاصه نمایش بدین صورت بیان کرد: موضوع نمایش درباره سرطان بوده و اتفاقی که ممکن است برای هر کسی رخ دهد، اما مسئله این است که عده‌ای درباره آن خوش‌بین و عده‌ای ناامید و بدبین هستند. در واقع این نمایشنامه روایتی است از زندگی فردی که مبتلا به سرطان شده  اما تلاش می‌کند بر آن غلبه کند و پیروز شود.

دراین نمایش معصومه صلاحی، ثارالله آذریتون، فاطمه خندان، وحیده پالیز، تارا زارع، سیمین زارع، اعظم پورابراهیمی و میثم روزپیکرایفای نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش “ساعت به عقب بر نمی گردد”  عبارتند از نویسنده و کارگردان: فرشاد داوودیان، طراح صحنه: امین معینی فر، طراح نور: محمد نیک اختر، طراح و اجرای گریم: مهسا برهانی، طراح لباس: وحیده پالیز، ساخت و انتخاب موسیقی: فرشاد داوودیان، مدیر صحنه: صمد آذرخش، منشی صحنه: مهدیه پالیز، طراح پوستر و بروشور: اسما ساکی_معصومه صلاحی و سرپرست گروه: سجاد نریمان می باشند.

سی و دومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد توسط انجمن هنرهای نمایشی استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۵ لغایت ۲۷ آذر ماه به صورت غیر متمرکز و با دبیری محمدعلی پیرسبزی در حال برگزاری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.