۰ نظر
۲۳۱ بازدید

اجرای نمایش «مرگ اومد در زد کسی نبود رفت» در یاسوج

نمایش «مرگ اومد در زد کسی نبود رفت» به نویسندگی و کارگردانی بابک جمشیدی و به همت موسسه انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد، در شهر یاسوج اجرا شد.
کد خبر : 45494
تاریخ انتشار : جمعه 7 بهمن 1401 - 8:28

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،نمایش «مرگ اومد در زد کسی نبود رفت» نوشته و کارِ بابک جمشیدی به مدت ۴روز در پلاتو حسین پناهی شهر یاسوج به صحنه رفت.

بابک جمشیدی در مورد قصه نمایش خود گفت: «ساکنان ساختمانی که از اقشار مختلف جامعه هستند، زندگی عادی خود را می‌گذرانند که مرگ به سراغ چارلز که نویسنده است می‌آید. چارلز و همسایه‌ها سعی در به تعویق انداختن مرگ چارلز دارند و ….»

در نمایش «مرگ اومد در زد کسی نبود رفت» که با حمایت موسسه انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد روی صحنه رفته است، هنرمندانی همچون بابک جمشیدی، امیرحسین رفیعی‌سوق، میلاد خسروی‌روش، ستایش جعفری، فائزه جلالی‌جو، سارا (هیوا) حسن‌زاده و اریسا پراوند ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از بابک جمشیدی (نویسنده، کارگردان، طراح نور و لباس)، شبنم نیک نژادیانی (دستیار کارگردان)، فاطمه جلالی‌جو (طراح گریم)، پژمان امیرنژاد (طراح اجرای نور و دکور) و رضا پروانه (منشی صحنه و مدیر صحنه) هستند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.