مسلم مختاری

ادامه تعطیلی مدارس شهری و بازگشایی مدارس روستایی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان بهمئی، در جلسه  ستاد کرونا بهمئی مصوب شد

به منظور بررسی وضعیت شهرستان در زمینه مبارزه با کرونا، جلسه ای با حضور فرماندار و روسای ادارات بهمئی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.
کد خبر : 3512
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آذر 1399 - 10:34

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، فرماندار بهمئی با تقدیر از مردم شهرستان بهمئی در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت : مردم این شهرستان همیشه در عرصه مبارزه با ویروس کرونا همکاری لازم را با عوامل اجرائی و دست اندرکاران داشتند و این موضوع باعث سربلندی بهمئی در زمینه مبارزه با این ویروس داشته است.

حکمت الله سنایی به تلاشهای شبانه روزی کادر بهداشت و درمان شهرستان در راستای بهبود وضعیت این شهرستان اشاره کرد و افزود : خوشبختانه افرادی متعهد در حوزه ی بهداست و درمان مسئولیت این امر خطیر را برعهده دارند که نیازمند تشویق و دلداری هستند.

وی همچنین به تعطیلی مدارس شهری و بازگشایی مدارس روستایی با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت : مدارس روستایی باید با تامین سوخت خود، فراهم نمودن تجهیزات و امکانات بهداشتی و رعایت دستورالعمل ها زمینه ی تدریسی مطلوب و مفید را فراهم کنند.

مدیر آموزش و پرورش بهمئی در این نشست با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه مبارزه با شیوع کرونا در مدارس گفت : خوشبختانه مشکل خاصی در زمینه اصول بهداشتی و رعایت دستورالعمل ها در مدارس شهرستان بهمئی نداشتیم.

صادق جریده به مشکلات اینترنت در مناطق مختلف شهرستان بهمئی اشاره کرد و گفت : متاسفانه برخی مناطق روستایی با مشکل ارتباطات اینترنتی مواجه هستند که انتظار میره این معظل به زودی برطرف شود.

رئیس کمیته امداد ممبی بهمئی هم در این جلسه به توزیع بسته های حمایتی، معیشتی، بهداشتی و آموزشی بین نیازمندان و خانواده ها در ممبی اشاره کرد و گفت : کمیته امداد ممبی از آغاز شیوع این ویروس منحوس اقدامات خوبی رو صورت داده که این موضوع کمک ها تا پایان ریشه کنی این ویروس ادامه خواهد داشت.

محمد علی شجاعی ابراز امیدواری کرد که برنامه ریزی های لازم برای حمایت از افراد و خانواده های نیازمند بهتر از گذشته صورت خواهد گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی هم در این جلسه تلاشها و زحمات برخی ادارات را قابل تقدیر ذکر کرد و گفت : متاسفانه برخی ادارات در این زمینه کوتاهی کردند که نیازمند جدیت بیشتری در زمینه مبارزه با ویروس کرونا ست.

 طاهری خواستار تشدید نظارت ها، توجه بیشتر به بهداشت عمومی شهر، نظارت بر مراکز خرید و اماکن پر تردد شهرستان شد و افزود : شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی آمادگی دارد با بیماران و مبتلایان در زمینه های مختلف همکاری لازم را داشته باشد.
در پایان این جلسه فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان بهمئی از مردم خواستند که تا پایان ریشه کنی این ویروس منحوس همکاری لازم را با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداستی داشته باشند.

 خبرنگار:مسلم مختاری

   

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.