داود طلوعی مطلق

اراده‌ای برای مدیریت کرونا در کهگیلویه وجود ندارد

امام جمعه شهرستان کهگیلویه گفت: اعضای ستاد مقابله با کرونا همکاری لازم برای اعمال محدودیت‌ها را ندارند.
کد خبر : 6235
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 10:37
اراده‌ای برای مدیریت کرونا در کهگیلویه وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در نشست ستاد مقابله با کرونای شهرستان با بیان اینکه جامعه امروز کمتر کرونا را جدی می‌گیرد، اظهار داشت: مشکل به فقر فرهنگی برمی‌گردد.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه گفت: درصد استفاده از ماسک در اماکن عمومی دهدشت به زیر ۵۰ رسیده است و نشان می‌دهد جامعه به این باور رسیده که کرونا ضعیف شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با بیان اینکه چرایی بی‌توجهی به کرونا نیاز به بررسی دارد، ادامه داد: وقتی فلان عضو ستاد کرونا برای پسرش عروسی با جمعیت آنچنانی می‌گیرد ما چطور می‌توانیم به دیگران بگوییم رعایت کنید.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر وضع موجود را حاصل سوء تدبیر خواند و گفت:  در خیابان مردم با عادی‌انگاری نسبت به کرونا تردد دارند این نشان می‌دهد ستاد کرونا در مسئله اجتماعی و فرهنگی کارایی لازم نداشته است.

وحدانی‌فر با بیان اینکه شفاف نبودن خلاف تقوا است، تصریح کرد: اشکال کار در جمع ستاد مقابله با کرونا است اراده‌ای برای مدیریت در این قضیه وجود ندارد و اعضای ستاد همکاری ندارند.

وی ادامه داد: چرا مسؤول به خود اجازه می‌دهد از شبکه بهداشت و درمان بخواهد مجوز انجام فلان کار داده شود؟ و اگر ادعای کنترل مبادی ورودی وجود دارد چرا در شهر ترافیک خودروهای غیر بومی وجود دارد!

وحدانی‌فر ادامه داد: این به معنای کم کاری نیروی انتظامی تلقی نشود، بلکه بقیه دستگاه‌ها سپاه و نیروی انتظامی را در اعمال محدودیت‌ها همراهی نمی‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.