مسلم مختاری

ارتقا درجه به فرمانده سپاه بهمئی،با موافقت فرمانده سپاه فتح استان اعطا شد

نیل به درجه ی برادر عزیز سرهنگ محمدی، به پاس شایستگی، توانمندی، ایثار و تلاش در راه انجام وظایف مقدس پاسداری تصویب شده است، که صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم
کد خبر : 7260
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 13:00

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،، بنا به پیشنهاد فرمانده سپاه فتح استان سردارخرمدل ، به پاس شایستگی، توانمندی، ایثار و تلاش در راه انجام وظایف محوله، اعطای درجه سرهنگ به پاسدار « محمدی » فرمانده سپاه شهرستان بهمئی مورد تصویب قرار گرفت و اعطا شد.

سپاه پاسداران در این سالها در مشکلات مختلف در کنار مردم شهرستان ایستاده است و علاوه بر حفظ امنیت، کمک های مختلفی را در زمینه های گوناگون به مردم ارائه کرده است، که این نشان دهنده اهمیت و جایگاه این نهاد دوست داشتنی است.

بی‌تردید در حال حاضر مسئولیت خطیر صیانت از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و علاوه بر آن، پاسداری بیش از پیش بر دوش شما سنگینی می‌کند.

تمسک به حبل‌‎الله متین، استعانت از حضرت بقیهالله‌الاعظم ارواحنا له‌الفداء و اهل بیت عصمت و طهارت، اطاعت و تبعیت از، ولی فقیه، تقوا و پرهیزکاری، استمداد از ارواح مطهر شهیدان سرافراز، تعمیق بصیرت دینی، حضور ایثارگرانه و آگاهانه در همه صحنه‌ها می‌تواند شما را آماده دفاع همه جانبه و روزافزون برای پیمودن این مسیر خطیر بنماید.

پروردگار متعال را شاکریم که این حیات را مقارن با حاکمیت اسلام عزیز و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد و توفیق انجام رسالت پاسداری از دستاورد‌های ارزشمند آن را تحت رهبری حکیمانه و الهی ولایت مطلقه فقیه به شما ارزانی داشت.

نیل به درجه ی برادر عزیز سرهنگ محمدی، به پاس شایستگی، توانمندی، ایثار و تلاش در راه انجام وظایف مقدس پاسداری تصویب شده است، که صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

از درگاه ایزد منان ترفیع درجات معنوی و توفیق جنابعالی را در راه انجام وظیفه تحت رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خواهانیم.

مسلم مختاری

خبرنگار و نماینده صداوسیما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.