۰ نظر
۱۶۲ بازدید

ازکمانچه قشقایی تا نی انبان بوشهری در جشنواره موسیقی فجراستان کهگیلویه وبویراحمد/شور و نشاط در جشنواره موسیقی فجر

سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر با حضور هفت گروه موسیقی از استان های مختلف از شامگاه پنجشنبه(۲۶ بهمن) در استان کهگیلویه وبویراحمد آغاز شده است.
کد خبر : 68611
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1402 - 11:42

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،مدیرکل فرهنگ و فرهنگ اسلامی اسلامی در این زمینه گفت: این جشنواره با حضور گروههای موسیقی و با ۱۶ اجرا از استان‌های فارس، بوشهر، تهران و کهگیلویه و بویراحمد تا اول اسفندماه ادامه دارند.

​ درخشان با اشاره به اهمیت توجه به تنوع سنت ها و موسیقی بومی محلی گفت: تلاش کردیم با اجرای موسیقی های بومی و محلی، بندری و پاپ به تنوع سلیقه های مردم در این جشنواره توجه شود.

وی گفت:امیدوارم مردم استان از شور ونشاط دراین جشنواره نهایت استفاده را ببرند وباحضور خوددر جشنواره موسیقی فجر دلگرمی خواصی به هنرمندان ببخشند.

معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی گفت:این جشنواره تا اول اسفندماه در یاسوج وشهرستانها ادامه دارد و اولین اجرای در شب اول کنسرت باحضور دوگروه قشقایی(مسعودنامداری) و گروه بوشهری اوای موج (بندری)شب خوبی برای مردم استان رقم زدند.

عبدالصادق خاک نژاد بیان کرد:۲۸بهمن ماه دوگروه کنسرت لری برگزارمیکنند که ساعت ۱۸/۳۰شهریارکریمی وساعت۲۱/۳۰گروه دایاربند به اجرا می پردازند.

وی درپایان گفت:جشنواره موسیقی فجر در سالن شهید ایزدپناه دانشگاه فرهنگیان یاسوج جنب اداره کل آموزش وپرورش استان برگزار میشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.