۰ نظر
۱۷۵ بازدید

استاندارکهگیلویه وبویراحمد:وزارت ارشادازبرنامامه های مردمی فرهنگ وارشادحمایت کند/اسلامی:ازفعالیتهای فرهنگی استان حمایت خواهدشدوزیرساختهای فرهنگی استان درقالب سفررئیس جمهوراعتبارات ویژه ای پیش بینی میشود

اسلامی معاون توسعه مدیریت ومنابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر : 55866
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 تیر 1402 - 14:21

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،اسلامی معاون توسعه مدیریت ومنابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وهیئت همراه با همراهی درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کردند.

اسلامی در این دیدار که با همراهی درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام گرفت با ابراز رضایت از عملکرد ، خلاقیت ها و نوآوری های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : حرکتی ملموس و محسوس در حوزه فرهنگ و هنر انقلابی و مثمر ثمر با رصایت جامعه فرهنگی و هنری استان را شاهدیم. اسلامی ضمن خشنودی از دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فعالیت های انجام گرفته در خصوص کارکنان وزارت ارشاد و همکاران در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و گفت: دغدغه وزیر و همه مسئولین در وزارت ارشاد ، تلاش در رفع دغدغه های معیشتی کارکنان است و امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده و درصدهای اضافه شده شاهد رشد خوبی در خصوص حقوق کارکنان وزارت ارشاد باشیم.

احمد زاده استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن عرض خوشامد به دکتر اسلامی و هیات همراه: به لزوم توجه به مبحث فرهنگ برای برون رفت از وضعیت فعلی اشاره کردو گفت: جنگ ترکیبی پاییز گذشته با بسیج تمامی امکانات و پایه گذاری بر روی فرهنگ بنا شده بود و لازم هست فرهنگ در کشورجدی تر گرفته شود. استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد به لزوم هماهنگی هر چه بیشتر ادارات با رویکرد فرهنگی اشاره کرد و خواهان انسجام هرچه بیشتر این ادارات برای نیل به اهداف و اثر گذاری هرچه بیشتر شدند.

وی از معاون وزیرفرهنگ وارشاداسلامی خواست:باتوجه به برنامه های مردمی استان حمایت جدی ازبرنامه های فرهنگی ارشاداستان حمایت جدی از برنامه های فرهنگ وارشاداسلامی استان ازطرف وزارت فرهنگ وارشاداسلامی صورت پذیرد.

استاندارکهگیلویه وبویراحمدبااشاره به محدودبودن اعتبارات استانی خواستار توجه جدی وزارت فرهنگ وارشاداسلامی به شرایط زیرساختهای فرهنگی استان شد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.