۰ نظر
۱۲۲ بازدید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزیده هیات‌های اندیشه ورز نخبگانی کشور شد

در اولین همایش ملی گفت و گوی نخبگان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استاندار برگزیده حامی هیات های اندیشه ورز نخبگانی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.
کد خبر : 67270
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1402 - 23:46

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، اولین همایش ملی گفت‌وگوی نخبگان روز دوشنبه با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ، وزیر کشور، دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، استانداران، روسای بنیاد نخبگان استان‌ها و دبیران هیات های اندیشه ورز سراسر کشور در تهران برگزار شد.

در این همایش، برنامه های آینده و توسعه هیات های اندیشه ورز نخبگانی مورد بررسی قرار گرفت و مسئولان و اعضای هیات ها نیازها و مشکلات خود را بیان کردند.

همچنین سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد در میان پنج استاندار حامی هیات‌های اندیشه‌ورز نخبگانی مورد تقدیر قرار گرفت و معاون اقتصادی استانداری به نمایندگی از استاندار لوح تقدیر را دریافت کرد.

با پیگیری‌های بنیاد نخبگان استان و حمایت‌های سید علی احمدزاده، سه هیات هیئت اندیشه ورز روابط عمومی و رسانه، هیئت اندیشه ورز توسعه فکری کشاورزان و منابع طبیعی و هیئت اندیشه ورز اقتصادی تشکیل شده است.

هدف از تشکیل این هیئت‌ها، ترویج و توسعه فکری و فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد است و هیات اندیشه ورز روابط عمومی و رسانه مسئولیت ایجاد ارتباط مؤثر با رسانه‌ها و عموم مردم را بر عهده دارد.

هیات اندیشه ورز توسعه فکری کشاورزان و منابع طبیعی با همکاری نخبگان حوزه کشاورزی، به ترویج و توسعه کشاورزی و پیشنهاد سیاست های حکمرانی در استان می‌پردازد.

همچنین، هیات اندیشه ورز اقتصادی با بررسی مسائل اقتصادی و توسعه منطقه، برای ترویج و توسعه فکری ورزشکاران و مردم عموم استان فعالیت می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.