مسلم مختاری

اعزام ۱۴۰ دانش آموز دختر شهرستان بهمئی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در طرح اردوی تربیتی صالحین(توانا)، دوره توانمندسازی ویژه خواهران

140 دانش آموز دختر شهرستان بهمئی ، در اردوی راهیان نور ، با هدف بصیرت افزائی و مهارت افزائی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر : 65716
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 15:14

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ امام جمعه شهر لیکک  با اشاره به اینکه ، هدف از این اردو آشنا شدن دانش آموزان بسیجی با رشادتها و درک فرهنگ معنوی ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان است گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی و روحیه مقاومت و پایداری در جامعه، آشنا نمودن نسل جوان و نوجوان با رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس از دیگر اهداف اردوهای راهیان نور است.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور در راستای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: یکی از کارکردهای مهم اردوهای راهیان نور، مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی  گفت: انتظار می رود با تدابیر لازم و برنامه ریزی های کارآمد و دقیق در جهت هر چه بهتر برگزار شدن اردوی راهیان نور گام موثر برداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی گفت: برپایی اردوهای راهیان نور به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجدید میثاق دانش آموزان  با شهدا و آشنا یی آنان با سیره شهدا ست.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد افزود: هدف از اعزام کاروان ‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی ، ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و همچنین تشریح ارزش های دفاع مقدس است.

وی گفت: اردوی راهیان نور یک حرکت فرهنگی است که با همکاری سپاه پاسداران و دیگر ارگان ها انجام می شود و انتظار می رود در برپایی این اردو از تمام ظرفیت ها استفاده بهینه صورت گیرد.

سرگرد صناعی مسئول تعلیم و تربیت بسیج ناحیه بهمئی هم گفت: در کنار بازدید از مناطق عملیاتی جنوب برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

سرگرد صناعی با بیان اینکه  اردوی تربیتی صالحین(توانا)، دوره توانمندسازی ویژه خواهران با حضور۱۴۰ خواهر از دو حوزه بسیج حضرت زهرا(س)و حضرت زینب(س) ، با  بازدید از مناطق عملیاتی صورت می گیرد گفت: این دانش آموزان در قالب کاروان راهیان نور با ۳ دستگاه اتوبوس به مدت ۴روز به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

مسلم مختاری خبرنگار

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.