به همت موسسه خیریه عترت بوتراب صورت گرفت؛

داود طلوعی مطلق

اعطای ۲۷ دستگاه لپ تاپ به دانش آموزان نیازمند بهمئی

27 دستگاه لپ تاب بین دانش آموزان نیازمند بهمئی به صورت رایگان توزیع شد.
کد خبر : 3201
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 - 22:49

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا به نقل از  آوای ماغر؛مسئول طرح اکرام ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بهمئی از اعطای تعدادی دستگاه لپ تاپ به دانش آموزان نیازمند خبر داد.

فیروز جهانی تصریح کرد:امروز نمایندگان موسسه خیریه عترت بوتراب با حضور در شهرستان، تعداد ۲۷ دستگاه لپ تاپ به دانش آموزان تحت حمایت اعطا کردند.

وی افزود:این رایانه های قابل حمل در راستای تقویت دانش آموزان در حوزه آموزش برنامه های درسی به خصوص نرم افزار شاد و ارتقاء عدالت آموزشی در جامعه توزیع شدند.

جهانی خاطرنشان کرد:موسسه خیریه عترت بوتراب در شهرستان بهمئی ۱۱۶ دانش آموز یتیم تحت حمایت خود دارد که لپ تاپ های اهدایی به تعدای از همین افراد که در دوره تحصیلی اول و دوم متوسطه هستند، توزیع شد.

مسئول اکرم ایتام بهمئی ادامه داد: موسسه عترت بوتراب به افراد تحت حمایت خود حقوق ماهانه پرداخت می کند و در حوزه مسکن، درمان، فرهنگی، معیشت، پوشاک و بورسیه تحصیلی تا ادامه تحصیل دانش آموزان در هر مقطعی خدمت رسانی می کند.

جهانی در پایان گفت: اعطای وام قرض الحسنه، اشتغال و کاریابی، اردوی تفریحی، فرهنگی و اعزام دانش آموزان به کربلای معلی و مشهد مقدس از دیگر خدماتی که این موسسه خیریه به افراد  تحت حمایت خود ارائه می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.