۰ نظر
۳۲۵ بازدید

اعلام زمان ومکان تشییع شهدای فراجا دریاسوج

بر اساس اطلاعیه و نشست ستاد فراجا استان تشییع دو شهید جان‌برکف نیروی مبارزه با مخدر کهگیلویه و بویراحمد صبح روز شنبه ۳۱تیرماه در یاسوج برگزار خواهد شد.
کد خبر : 56803
تاریخ انتشار : جمعه 30 تیر 1402 - 11:53

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، جلسه مراسم تشییع دو شهید مبارزه مواد مخدر شهید امینی مهر و درخشان فر در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سرهنگ جهانبخش محمدی سیرت معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه به تشریح زمان برگزاری زمان مراسم پرداخت و گفت: تشییع مراسم دو شهید امینی مهر و درخشان فر از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۳۱تیرماه با مراسم در میدان صبحگاه از ستاد فرماندهی انتظامی استان پایین‌تر از میدان امام حسین (ع) شروع می‌شود و به سمت میدان هفت‌تیر ادامه پیدا خواهد کرد.

 وی ادامه داد: بعد از تشییع این دو شهید مدافع وطن و اقامه نماز و سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در استان با تشییع اقشار مختلف مردم پیکر این دو شهید عزیز در گلزار مطهر شهدای مرکز استان به خاک سپرده خواهند شد.

همچنین فرماندار دنا در این جلسه با تشکر از همه‌کسانی که خانواده‌های شهید را مورد تفقد قراردادند و همه عوامل برگزاری حادثه اشاره کرد و گفت: در طی روزهای گذشته از نزدیک شاهد مجاهدت نیروها و کارکنان نیروی انتظامی بودیم‌.

کوروش درخشان زاده بابیان اینکه آماده همکاری همه‌جانبه برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم راداریم، گفت: برای مشارکت و حضوری باشکوه و کمک به هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن  مراسم بدرقه شهدا آمادگی لازم راداریم .

لازم به ذکر هست شهیدان امینی درخشان فر روز پنج‌شنبه ۲۹تیرماه در مبارزه باسواد گران مرگ در منطقه سرنجلکل یاسوج به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.