مسلم مختاری

افتتاح و کلنگ زنی ۳۳ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان بهمئی

در نهمین روز از دهه فجر 33 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان بهمئی افتتاح و کلنگ زنی شد.
کد خبر : 46761
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 - 2:06

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ حجت الاسلام موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در مراسم و آیین بهره برداری و کلنگ زنی طرح های مختلف شهرستان بهمئی بر تکمیل و راه اندازی طرح های مختلف تاکید کرد و گفت: انتظار می رود با شناسایی ظرفیت های مختلف بویژه در حوزه عمرانی و زیربنایی و ایجاد اشتغال و رونق تولید شاهد توسعه و پیشرفت شهرستان بهمئی باشیم.

سید جواد هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم با بیان اینکه ، امروز شاهد آغاز عملیات چند طرح مهم در این شهرستان بودیم که در آینده نقش مهمی در ایجاد اشتغال ودرآمد زایی ، کارآفرینی و عدم نیاز به دیگر مناطق را شاهد خواهیم بود گفت: کلنگ زنی طرح بزرگ پرورش مرغ در بخش ممبی برای تولید گوشت سفید با میزان سرمایه گذاری ۸۵۰ میلیارد تومان ،  اشتغالزایی ۱۷۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم از جمله این طرح هاست.

فرماندار بهمئی گفت: این طرح ها با اعتبار بیش از دویست و هشت میلیارد و یکصد و هشتاد یک میلیون تومان در این شهرستان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و کلنگ زنی شدند

علی محمدی با بیان اینکه ، از این تعداد ۲۷طرح افتتاحی و ۶ طرح کلنگ زنی شد افزود: طرح های گوناگونی با همکاری دستگاه‌های مختلف در شهرستان اجرا شد که سالن ورزشی شهید داوود جاودانیان ،کلنگ زنی طرح‌های اقتصادی در حوزه جهاد کشاورزی و حوزه‌های زیربنایی ، بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شهری و روستایی ، آغاز اجرای طرح های آموزشی ، آسفالت راهها و مسیرهای ارتباطی از مهمترین آنهاست.

وی با اشاره به اینکه ، با بهره برداری از این تعداد طرح زمینه اشتغال ۲۵۸ نفر فراهم می‌شود افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف اعم از عمران روستایی و شهری، انتقال آب، برق رسانی، کشاورزی، اقتصادی و راهداری است.

فرماندار بهمئی با اشاره به اینکه ، امروز سالن ورزشی منطقه کت در فاصله ۱۷ کیلومتری شهر لیکک ، در سال ۱۳۹۶ کلنگ زنی و در دهه فجر امسال از محل اهدایی وزارت نفت به ورزش استان، افتتاح و بهره برداری شد گفت: سالن ورزشی کت در زمینی به مساحت هزار و ۳۰۰ متر مربع و با هزینه ۳ میلیارد و یکصدمیلیون تومان برای ورزش دوستان این دیار افتتاح شد.

محمدی ادامه داد: همچنین امروز کلنگ عملیات اجرایی طرح  آسفالت و لکه گیری محور ارتباطی شهر لیکک و منطقه قلات به استان خوزستان به طول ۵ کیلومتر  با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال  از محل اعتبارات ملی با مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به زمین زده شد.

در آئین افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های این شهرستان ، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ، معاون اداره کل ورزش و جوانان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و همچنین جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.