داود طلوعی مطلق

افتتاح یک واحدمسکونی مددجویی وتحویل آن به خانواده بی سرپرست توسط کمته امداد ممبی

یک واحد مسکن مددجویی در منطقه ممبی ،روستای چاه روغنی توسط کمیته امداد تکمیل، افتتاح وکلید این مسکن تحویل خانواده بی سرپرست سه نفره گردید.
کد خبر : 2674
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آبان 1399 - 12:26

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا، محمدعلی شجاعی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ممبی گفت: یک واحد مسکن مددجویی در منطقه ممبی ،روستای چاه روغنی توسط کمیته امداد تکمیل، افتتاح وکلید این مسکن تحویل خانواده بی سرپرست سه نفره گردید.

رئیس کمیته امداد امام(ره)ضمن تبریک هفته وحدت وخیر مقدم به مدعوین گفت: یکی از رسالتهای کمیته امداد کمک به زندگی شرافتمندانه هست که خوشبختانه به همت خیرین عزیز گامهایی استوار دراین زمینه برداشته شده است.

دکتر مبشری مدیرکل امداد استان ضمن تبریک ولادت نبی مکرم اسلام (ص)وامام جعفرصادق(ع) از کسانی که در این آیین افتتاحیه قبول زحمت فرمودند تقدیر وتشکر کردند و گفتند:وظیفه همه ماست که در یاری رساندن به مستمندان تلاش نمائیم تا بتوانیم از سنگینی بارگرانی که بردوش آنهاست بکاهیم.

مبشری از خیرین عزیزی که درکنار کمیته امداد کار خدمت رسانی به مددجویان این نهاد را انجام می دهند تقدیر وتشکر کردند وبیان داشتند: اعتبار ساخت این مسکن را که به همت خیرین بزرگوارتأمین گردیده را حدود۹۰۰ میلیون ریال هزینه ساخت این مسکن شد.

وی در پایان گفت:خدای متعال راشاکریم که توانسته ایم برای این خانواده بی سرپرست (۳نفره) سقفی بسازیم ولبخندی بر لبان آنها بنشانیم تا در منزل خودآسایش وآرامش داشته باشند .

شجاعی رئیس کمیته امدادممبی درپایان گفت:این افتتاحیه باحضور فرماندارشهرستان بهمئی،فرماندهی سپاه شهرستان ومدیرکل کمیته امداد استان انجام شد که جا دارد از حضور وزحمات این عزیزان وهمه کسانی که شرف حضور داشتندتقدیر وتشکر می نمایم.

        

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.