حضور پرشور بهمئی ها در تشییع شهید مدافع امنیت این شهرستان+ تصاویر

مسلم مختاری

امروز بر روی دستان مردم شهرستان بهمئی در مراسمی باشکوه ، پیکر شهید داوود جاودانیان از شهدای مدافع امنیت تشییع شد.

تشییع شهید مدافع امنیت در شهرستان بهمئی
کد خبر : 46206
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 بهمن 1401 - 15:34

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ مراسم معنوی تشییع شهید داوود جاودانیان از ساعت ۹ صبح امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ از شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی تا زادگاهش در روستای کت در شهرستان بهمئی برگزار شد و پیکر این شهید والامقام در زادگاهش به خاک سپرده می شود.

روز گذشته پیکر این شهید والامقام پس از حضور در آیین «مهمانی لاله‌ها» و همایش «پدران آسمانی» در گلزار شهدای یاسوج، به شهرستان «بهمئی» منتقل شد.

داوود جاودانیان از گردان امام حسین (ع) تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد روز جمعه ۱۴ بهمن در حین انجام وظیفه در شمال‌غرب کشور به شهادت رسید.

شهید جاودانیان اهل روستای کت از توابع شهرستان بهمئی است.

این شهید والامقام اهل شهرستان بهمئی، در حین انجام وظیفه در شمال غرب کشور و در سنگر حفظ آرمان‏‌های انقلاب اسلامی و دفاع از امنیت مرزهای کشور به قافله عظیم شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی‌پیوست.

از آبان ماه امسال تاکنون (یعنی کمتر از ۳ ماه) ۳ تن از فرزندان شهرستان بهمئی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

نماینده ولی فقیه در استان در جمع مردم این دیار با تقدیر از حضور گسترده مردم استان در تشییع این شهید گرانقدر گفت : این حضور شهدا نقش مؤثری در روشنگری، بصیرت و دشمن شناسی جامعه دارد و زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آنها فراهم می‌کند.

آیت الله سید نصیر حسینی با اشاره به اینکه ،  شهدا زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می گیرند افزود: جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مقتدرانه در عملیات های مختلف نقش آفرینی ویژه ای داشتند و همواره جان خود  را فدای سرافرازی وطن کردند.

وی به اهمیت تکریم خانواده های معظم شهدا اشاره کرد و گفت:  آنان بهترین سرمایه خود را در راه نظام و انقلاب هدیه کردند و ماباید قدردان آنان باشیم.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران زمین گفت: اقتدار و امنیت کشور ما ، امروز مرهون فداکاری و ایثارگری شهدا است و ما باید از رشادت‌ها و شجاعت‌های شهدای الگو برداری کنیم.

سردار حکمتیان با بیان اینکه ،  نسل امروزی باید با ترویج معنویات و زنده نگه داشتن یاد ارزشمند شهدای کشورمان سیره و سلوک شهدا را ادامه دهند افزود: نسل جوان و افراد مختلف باید با تاثیر پذیری از شهدا ، در مسیر تعالی پیشگام شوند و توسعه و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در نظر بگیرند.

شهرستان بهمئی ۱۲۷ شهید به نظام و انقلاب تقدیم کرده است.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.