داود طلوعی مطلق

امیرحاضر؛سه راهی مرگ شهروندان بهمئی/لزوم احداث پل هوایی عابر پیاده

سه راهی امیر حاضر در کنار پالایگاه گاز بیدبلند 2 سالهاست که به قربانگاه شهروندان بهمئی تبدیل شده است.
کد خبر : 4646
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1399 - 2:11

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،به نقل از آوای ماغر؛متاسفانه امروز هم کارگر بهمئی که بعد از ماه ها کارطاقت فرسا برای مرخصی چند روزه در حال بازگشت به خانه خود در شهر لیکک بود،در سه راهی امیر حاضر در تصادف خونین با یک دستگاه سمند، جان خود را از دست داد تا صدها حوادث تلخ مشابه رخ داده در این نقطه برای مردم بهمئی زنده شده و داغی دیگر بر دلها آنها گذاشته شود.

این جاده ترانزیتی که جنوب غرب را به مرکز و شرق کشور متصل می کند،یکی از مسیرهای پرتردد و محل عبور خودروهای سنگین و شرکتی است که خطر تصادف در آن نسبت به سایر جاده ها به مراتب بالاتر است.

سه راهی امیر حاضرجنب درب ورودی پالایشگاه بیدبلند ۲  قرار دارد که روزانه صدها کارگر و مسافر از نقاط مختلف کشور در نقطه حادثه خیز پیاده می شوند اما به دلیل عدم وجود استاندارهای لازم راه،این نقطه قربانگاه شهروندان بهمئی شده است به گونه ای که ماهی نداریم که شهروندی از بهمئی ها در آن طعم تلخ تصادف را نچشیده باشد و متاسفانه درصد بالایی از تصادفات هم تاکنون منجر به فوت شده است.

اتوبوس ها و سایر مسافرکش ها در این نقطه مسافران را پیاده می کنند اما به دلیل سرعت بالای خودروها،خستگی مسافرت چندین ساعته مسافران و نبود مسیری ایمن برای عبور از تقاطع ها، منجر به تصادفات مرگبار می شود.

هر چند این نقطه حادثه خیز در شهرستان بهبهان قرار دارد اما با توجه به ایجاد خسارات جانی متعدد به شهروندان بهمئی،مسئولان شهرستان بهمئی هم باید در کنار خوزستانی ها به خصوص فرمانداران دوشهرستان نسبت به رفع این مشکل بزرگ رایزنی و چاره اندیشی کنند که بهترین پیشنهاد احداث پل هوایی عابر پیاده است، تا بیش از این شاهد مرگ همشهریان و عزیزان خود نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.