داود طلوعی مطلق

انسداد دو ساله خیابانی در شهر لیکک به دلیل تجمع نخاله ها/گلایه شهروندان از پیگیری های بی نتیجه

اهالی یکی از محله های شهر لیکک از بی توجهی چند ساله به درخواست پاکسازی معابر عمومی گلایه کردند.
کد خبر : 3297
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1399 - 19:26

به گزارش آوای ماغر؛تعدادی از اهالی محله های حد فاصل دو خیابان طالقانی و سی متری به طرف دبیرستان شهید ستمی در شهر لیکک از تجمع نخاله های ساختمای و انسداد معابر عمومی گلایه کردند.

یکی از این شهروندان به خبرنگار ما گفت:نزدیک به دوسال است که برای پاکسازی نخاله های ساختمانی وآشغال های روبروی منزلم با نوشتن نامه و امضای جمعی از ساکنین محله به شهرداری مراجعه کردیم، اما هنوز اقدامی نشده است.

وی با بیان اینکه برای پاکسازی همیشه وعده این هفته وآن هفته می دهند، گفت:حتی دیروز هم دسته جمعی رفتیم اما اقدامی نشد.

شهروند دیگر ساکن این محله با اشاره به شرایط کنونی کرونایی، گفت: حداقل مسئولان  به خاطر پروتکل های بهداشتی که شده مشکل را حل کنند.

وی گفت: بوی بد  جدول و لجنها  خیلی آزار دهنده است و می تواند مستعد بیماری به خصوص برای کودکان محله باشد، ضمن اینکه  در تردد خودروها هم مشکل ایجاده شده است .

شهروند دیگری از این محله با اشاره به لزوم پاکسازی نخاله ها که به یک سد معبر تبدیل شده است،گفت:بخشی از جدول کشی به طور کامل مسدود است و با توجه به فصل بارندگی لجن و روان آب ها به جای هدایت به سمت شبکه فاضلاب شهری به سمت منازل مسکونی ما سرازیر می شود که هم خطر آبگرفتگی معابر و هم خطرات بهداشت و سلامت را در پی دارد.

این اهالی از شهرداری و شورای شهر لیکک خواستند نسبت به جمع آوری نخاله های و بازگشایی معابر عمومی در این حوزه از شهر اقدام کنند.

تصاویر تکمیلی خبر:

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.