۰ نظر
۱۹۴ بازدید

داود طلوعی مطلق

اهداء تعداد۲۸سرویس جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امدادامام خمینی(ره)شهرستان بهمئی

28 سری جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق محروم شهرستان بهمئی اهداء شد.
کد خبر : 22975
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1400 - 14:30

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا؛ رئیس کمیته امداد بهمئی در آئین اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند این شهرستان گفت: به همت کمیته امداد شهرستان بهمئی ۲۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان شهرستان اهداء شد.

جهاندیده افزود: این جهیزیه‌ها شامل  کالای خانگی از جمله یخچال، ماشین لباس شویی، تلویزیون و جاروبرقی به ارزش ریالی هر کدام ۳۰۰ میلیون ریال تحویل زوج‌های جوان شد.

وی اضافه کرد: بیش از دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای تامین این جهیزیه‌ها هزینه شده است و این طرح خیرخواهانه تا پایان امسال ادامه دارد.

رئیس کمیته امداد بهمئی گفت: از پارسال تاکنون بیش از ۳۰۰ سری جهیزیه در بهمئی بین زوج‌های نیازمند توزیع شد.

جهاندیده از ضرورت حمایت مادی و معنوی زوج‌های جوان سراسر استان برای تشکیل زندگی ساده و صمیمی خبر داد و گفت: سپاه پاسداران و مجموعه بسیج همیشه در حمایت از جوانان و توجه جدی به بنیان خانواده و تشکیل زندگی توجه جدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه ، تهیه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند و کم درآمد و فراهم کردن زمینه و بستر لازم برای ازدواج‌های ساده و آسان، یکی از اقدامات خوبی است که در چندسال اخیر در کشور آغاز شده است و این روند در شهرستان بهمئی همچنان ادامه دارد گفت: تا پایان امسال تعداد بیشتری از جوانان شهرستان را که در شرف ازدواج هستند تحت پوشش اهدای جهیزیه قرار دهیم.

حجت الاسلام حکمت جو ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) روزمادروروز زن وهمچنین ولادت امام خمینی (ره)اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) نماد یک بانوی مسلمان، مؤمن و متدین است.

وی بیان داشت: وجود نازنین صدیقه کبری (س) نمونه کامل یک زن تاریخ ساز و تمدن ساز است، شخصیتی که هم در خانه مادری را به نحو احسن به انجام رساند و هم در مقام همسری توانست همسری ممتاز برای حضرت علی (ع) باشد.

حکمت جو درپایان اضافه کرد: یگانه دختر پیامبر گرامی اسلام توانسته بود به عنوان یک زن جریان ساز اجتماعی در جامعه تبلور پیدا کند و در مسیر احقاق حق در کنار امام خود بایستد.

سرهنگ غلامی نژادضمن تبریک روز مادر، زن وولادت حضرت  امام خمینی (ره) بیان داشت: حضرت زهرا (س) شخصیتی است که امروزه تنها به وفات و ولادت ایشان بسنده می‌شود اما شخصیت والای فاطمه زهرا (س) همه وجوه زندگی بشری را در بر می‌گیرد و هرچه به وجود مقدس حضرت ارادت داشته باشیم نسبت فرزندی‌خواهیم داشت.

وی گفت:حضرت فاطمه (س) نمونه کامل یک زن تاریخ ساز و تمدن ساز است، شخصیتی که هم در خانه مادری نمونه است و هم در اجتماع حضوری فعال و موثر دارد.

غلامی نژاد درپایان  برای همه زوجهای جوان آرزوی خوشبختی وزندگی سرشارازخوبی وخوشی را از درگاه خداوندمسئلت نمود.

 

           

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.