مسلم مختاری

اهدای ۶۵ سری جهیزیه به نوعروسان بهمئی به همت قرار گاه جهادی طلایه دارن ظهور استان کهگیلو یه و بویراحمد، مجموعه بسیج و سپاه پاسداران شهرستان

65 سری جهیزیه به همت گروه قرار گاه جهادی طلایه دارن ظهور استان کهگیلو یه و بویراحمد، مجموعه بسیج و سپاه پاسداران شهرستان به نوعروسان بهمئی اهداء شد
کد خبر : 35953
تاریخ انتشار : شنبه 18 تیر 1401 - 18:39

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این مراسم و در حاشیه توزیع این تعداد جهیزیه گفت : به همت قرار گاه جهادی طلایه دارن ظهور استان کهگیلو یه و بویراحمد، مجموعه بسیج و سپاه پاسداران شهرستان ، ۶۵ سری جهیزیه با اعتبار بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به نوعروسان اهداء شد.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد با بیان اینکه ، ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان نقش مهمی در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد گفت: در سال گذشته بیش از ۳۰۰ سری جهیزیه و کمک هدیه ازدواج با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد ریال به زوج‌های مناطق مختلف شهرستان بهمئی اعطا شد.

مسئول قرار گاه جهادی طلایه دارن ظهور استان کهگیلو یه و بویراحمد هم با اشاره به اینکه ، این موسسه خدمات مختلفی را برای خدمت به زوج های جوان و تسهیل زندگی آنان صورت خواهد داد گفت: این دومین مرحله اهدا جهیزیه در این شهرستان است که ۶۵ سری از این تعداد را قرار گاه جهادی طلایه دارن ظهور استان کهگیلو یه و بویراحمد، مجموعه بسیج و سپاه پاسداران شهرستان تقبل کرده است.

حمید پسنده با بیان اینکه برای این ۶۵ سری جهیزیه، این موسسه بیش از ۱۵میلیارد ریال اعتبار هزینه کرده است، افزود: تا پایان سال قرار است در مراحل مختلف تعداد بیشتری جهیزیه تقدیم نو عروسان شهرستان بهمئی شود.

وی گفت: تا پایان سال هم بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه پیش بینی شده که به نوعروسان تحت پوشش پس از ثبت نام و شرکت در کارگاه‌های آموزش زندگی، اهدا می‌شود.

این سری جهیزیه ها شامل یخچال، ماشین لباسشویی، جارو برقی، اجاق گاز ، تلویزیون ، پتو ، فرش ، اُتو و دیگر وسایل و لوازم زندگی هرکدام به ارزش ۲۳ میلیون تومان تهیه و اهداء کرده است.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صدا وسیما

داودطلوعی مطلق پایگاه خبری عصرآشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.