۰ نظر
۷۹ بازدید

در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

اگر کهگیلویه و بویراحمد محروم است ماحصل تصمیم گیری‌های نادرست در انتخابات است / به افراد رأی ندهید به برنامه‌‌‌ها رأی دهید/ کارکنان ادارات در کهگیلویه و بویراحمد سرویس مدارس بچه‌هایشان هستند یا نیرو خدوم دولت!؟

خدمت کارکنان بعضی از ادارات در کهگیلویه و بویراحمد جای سوال دارد که آیا آن‌ها سرویس مدارس بچه هایشان هستند یا نیرو خدوم دولت!؟
کد خبر : 66494
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 - 9:20
اگر کهگیلویه و بویراحمد محروم است ماحصل تصمیم گیری‌های نادرست در انتخابات است / به افراد رأی ندهید به برنامه‌‌‌ها رأی دهید/ کارکنان ادارات در کهگیلویه و بویراحمد سرویس مدارس بچه‌هایشان هستند یا نیرو خدوم دولت!؟
به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های نماز جمعه این هفته دهدشت با بیان اینکه این روزها همچنان نگاه دنیا به مردم مظلوم غزه است، افزود: و همچنان رژیم غاصب صهیونیستی با حملات متعدد با ادوات نظامی آمریکایی و اروپایی بر سر این مسلمانان مظلوم و بی دفاع می‌ریزد و علی‌رغم بیداری جهانی که مسئله غزه ایجاد کرد دولت های منطقه و دنیا اجازه اظهار نظر مردم را نمی‌دهند.
وحدانی فر با بیان اینکه قاعده جنگ نسل کشی، طفل کشی، زن کشی و بستن آب و راه نیست، گفت: آنهایی که برای حقوق زنان ادعایشان می شود ببینید که در غزه چکار می کنند.
وی در ادامه افزود: ۲۰ هزار شهید را این مدت محدود به شهادت رساندند ولی صدای هیچ سازمان بین‌المللی و حق بشری که در نمیاد هیچ بلکه روزانه میلیارد ها دلار هزینه می‌کنند برای اینکه یک باریکه کوچک ۳۶۵ کیلومتری را از بین ببرند.
حجت‌الاسلام وحدانی فر خاطرنشان کرد: موفق نشدند و نخواهند شد چرا که جبهه مقاومت هشیار است همه تکیه های پازل جبهه مقاومت همانطور که طراحی شده بود دارد پیش می‌رود.
وی به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و از مشارکت بالا، رقابت، سلامت و امنیت به عنوان چهار راهبرد مهم که باید مورد توجه همه باشد نام برد.
وحدانی فر به نقش مردم برای آینده کشور اشاره کرد و گفت: به افراد رأی ندهید به برنامه ها رأی دهید.
امام جمعه دهدشت بیان اینکه اگر استان ما محروم است، ماحصل تصمیم گیری های گاها نادرست در انتخابات است، گفت: مراقب باشیم که انتخابات حق‌الناس است، نماینده مجلس رأی که می‌دهد برای همه ملت ایران رأی می‌دهد.
 وحدانی فر خاطرنشان کرد: برخی از کاندید ها در خصوص بیان مسئله فاتحه خوانی ها از ما گلایه کردند، اما برای باز هم می‌گوییم اجازه دهید مردم اموات خود را دفن کنند بعد بروید، فاتحه خوانی جای انتخابات نیست.
وی با بیان اینکه آقایان به جای اظهار نگرانی و گلایه به ما رویه را اصلاح کنند، افزود: بعضی ها فکر می‌کنند که با این حرف ها بنده دست از روشنگری بر میداریم، امکان ندارد شک نکنید هر چه جلو تر رویم شاخص های یک انتخاب درست را از نظر امام راحل و مقام معظم رهبری را برای مردم خواهیم گفت و اگر نیاز باشد برخی از نکات را به مردم گوشزد هم خواهیم کرد.
حجت الاسلام وحدانی فر به روز نهضت سواد آموزی اشاره کرد و گفت: یکی از مبارک ترین دستاورد های انقلاب اسلامی شکوفایی نهضت سواد آموزی و جریان سازی تعلیم خواندن و نوشتن برای عموم مردم ایران اسلامی بود.
امام جمعه دهدشت با انتقاد از وضعیت ادارات کهگیلویه و بویراحمد، گفت: خدمت رسانی کارکنان بعضی از ادارات در استان ما جای سوال دارد که آیا آن‌ها سرویس مدارس بچه هایشان هستند یا نیرو خدوم دولت !؟
وی خاطرنشان کرد: اینکه بین دو تا سه ساعت از وقت روزانه مردم در ادارات برای اینکه آقایان صبحانه می‌خورند و بچه هایشان را مدرسه می‌برند و می‌آورند میگذرد مطلوب نیست.
حجت‌الاسلام وحدانی فر تصریح کرد: چرا مردم را اذیت می کنید اگر این چنین است ادارات را ساعت ۱۱ تعطیل کنید تا آقایان به مدرسه بچه هایشان برسند.
وی بیا کرد: عملا خدمات به مردم ارائه نمی‌شود فکری به حال این مسئله شود کار ناپسندی است، این رویه را اصلاح کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.