۰ نظر
۱۹۰ بازدید

داود طلوعی مطلق

گلزارهای باقیمانده ساماندهی و راه های ارتباطی قبور مطهر شهدا احداث و یابازگشایی گردد

باتوجه به روحیه مطالبه گری و روشنگری ائمه جمعه، محل رجوع مردم بخصوص خانواده های شهدا و ایثارگران هستند
کد خبر : 28775
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردین 1401 - 21:10

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا پارسا نژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در دیدار با امام جمعه شهرستان بیان داشت:شخصیت معنوی حجت الاسلام افروغی باعث افتخار است.

وی گفت:همه ماها می دانیم با توجه به پی گیر بودن، مطالبه گری و روشنگری امام جمعه بهمئی محل رجوع مردم بخصوص خانواده های ایثارگران هستید.
پارسا نژاد در این دیدار قول داد: حداقل هرفصل یکبار در شهرستان ها حضور پیدا کنیم وخدمت مردم بخصوص جامعه هدف برسیم برای اینکه مردم شایدنتوانند مسافتی زیادی را طی کنند وبه یاسوج بیایند لذا از نزدیک خدمت اقشار می رسیم حرف، صحبت و درد دل آنان را می شنویم و بررسی و پیگیری می کنیم و جامعه ایثارگران شهرستان بهمئی ظرفیت بسیارغنی و بالایی دارند چه درسطح استان وچه خارج استان منشٲ خیروبرکت هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار گفت: انتظار داریم حجت الاسلام افروغی هرکجا لازم بود و صلاح دانستند نصیحت، راهنمایی و ارشاد نمایند که قطعٲ در ادامه کارو مسیر به نفع ما خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به تعامل بیشتر بادادگستری و دستگاه قضا گفت: با توجه به جوان بودن ریاست دادگستری شهرستان بهمئی و توانایی که ایشان دارند با تعامل و هم اندیشی و اجرایی قوانین و ضوابط بتوانیم مشکلات جامعه ایثارگران را حل نماییم.

حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی ضمن خیر مقدم در این دیدار بیان داشت:ان شالله در این بهارطبیعت که بهار روح وجانمان هست با ظهور حضرت ولی عصر یکی شود.
حجت الاسلام افروغی اذعان کرد : اگر امروز قدرت ایران جهانی وفرامنطقه ای هست ودرجهان تجلی پیدامیکند بنا به تفکرات، راهنمایی و ارشادات و مدیریت امامین انقلاب اسلامی پیروی و دلاوری رزمندگان هست.
وی اظهار داشت:جهاد تبیین ازجهاد رزم خیلی سخت وسنگین تر است و از همه برنامه ریزان و دست اندرکاران و کسانیکه یادواره برگزار می کنند تشکر می کنیم که الحمدالله برنامه های خوبی از کمیت برگزار می شوند که هم خود خانواده ای شهدا و ایثارگران پای کاراند و هم مسئولین، اما انتظار هست کیفیت اجرایی یادواره ارتقاء پیداکند،سیره ی انبیاء و راه شهدا وبرای نسل جوان بازگو شود وگفته شود.
وی در ادامه گفت: یادواره ها باید از حالت یکنواخت، سرود، سخنرانی، مجری در بیاید و انتظار دارم حضرت عالی که یک شخصیت موفقی درصدا وسیمادارید یک برنامه ریزی کنید که پایانامه های دانشجویی و یا کارهای هنری در این قالب بسیار انجام بشود که قطعٲ موفق خواهد بود و اثر گزاری بیشتری خواهد داشت
ومحتوای شهدایی، سیره شهدایی، ویا پک شهدایی بوجود بیاد که در این زمینه
گروه تفحص سیره ی شهدا کارشناسان خوبی تربیت کردند که می شود استفاد کرد.
حجت الاسلام افروغی به دکتر پارسا نژاد پیشنهاد داد نشستی با ائمه جمعه استان داشته باشند که با هم اندیشی و هم فکری در این زمینه طرح نو و جدید ارائه شود.
وی برای تحقق شعار سال گفت : شعار سال را فرصت بدانیم و برنامه ریزی کنید اگه می خواهید کاری برای از خانواده‌ شهدا و ایثارگران انجام شود و کمک کنید که یک اشتغال پایدار بوجود آورید.
خانواده شهدا ، ایثارگران، رزمندگان ،آزادگان نیاز به رصد دارند با مشاوره ،بالابردن قدرت نیروی انسانی و حمایت ها جهت رفاه و آسایش کمک شود

وی در پایان از مدیریت و مجموعه کارکنان بنیاد شهید و ایثارگران بهمئی تشکر کرد وگفت: االحمدالله همهم خوش برخوردهستند و در تمام برنامه های فرهنگی حضور دارند و پایه ثابت اند و کمک کاراند.

انتظار داریم ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی تکمیل گردد و گلزارهای باقیمانده ساماندهی و راه های ارتباطی قبور مطهر شهدا بازگشایی ودرست گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.