داود طلوعی مطلق

بازدید و سرکشی از منطقه عشایری آب بهاره توسط امام جمعه و تعدادی از مسئولین شهرستان بهمئی

این سلسله سرکشی ها و بازدیدها با پی گیری امام جمعه شهرستان بهمئی حجت الاسلام افروغی و همکاری مسئولین و مدیران دستگاه های امنیتی و خدماتی صورت می پذیرد.
کد خبر : 3924
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1399 - 18:45

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،محمد جهانی مسئول ستاد اقامه نماز جمعه گفت: با هدف خدمت و سرکشی از مناطق روستایی و عشایری و باهمکاری و همراهی شورای تٲمین و مسئولین ذی ربط از نزدیک و به صورت حضوری با مردم دیدار می کنیم و مشکلات ، گرفتاریها و نیازمندی ها را برسی و در جهت رفع و گره گشایی هم اندیشی ، پی گیری و اقدام خواهیم کرد.

در چند روز اخیر از روستای پاگچی و منطقه عشایری آب بهاره به کمک و همراهی  سنایی فرماندر شهرستان، فرماندهی سپاه، فرماندهی نیروی انتظامی، مدیران  اوقاف و امور خیریه، ثبت اسناد و املاک،هلال احمر و کمیته امداد حضرت امام (ره) سرکشی بعمل آمد و از نزدیک با مردم گفتگو و مشکلات را به صورت میدانی برسی کردند.

مسئول ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان بهمئی بیان داشت: بنا به فرموده امام امت رحمه الله((باید افراد متوجه این معنا باشند،پست میزان نیست، مقام میزان نیست، این ها چیزی نیستند، این مقامات تمام می شود، آنی که هست خدمت هست. آدم متعهد در هرجا باشد، اگر دید خدمتش خوب است، آن جا دلگرم است،هدفش این باشد که خدمت بکند، نه هدفش این باشد که مقام داشته باشد،عمده آن است که انسان واقعٲ باید بداند که یک روزی جواب باید بدهد)) امروز اگه جایگاه خدمتگزاری را پذیرفتیم باید در محضر خداوند و آحاد مردم پاسخگو باشیم و وظیفه خود بدانیم که بین مردم برویم ، ندای مردم و اقشار مختلف را بشنویم ، وقت ،زمان و مکان را نشناسیم به پشت میزی عادت نکنیم ،بلکه باید شبانه روزی پاسخگوی آنانی باشیم که گرفتاری دارند، با مشکلات دست وپنجه نرم می کنند.

الحمدالله با تعاملی که با اعضای شورای اداری شهرستان داریم از تمام ظرفیت های موجود جهت خدمت رسانی کوتاهی نخواهیم کرد و دلگرمی ما به همین گروه های جهادی، هیئت های مذهبی و نیروهای انقلابی که شبانه روز بدون کوچکترین توقع، فرصت طلبی و قدرت طلبی دارند خدمت می کنند و در کنار محرومین و مستضعفان زندگی می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.