مسلم مختاری

با حضور معاون عمرانی استاندار؛ کلنگ زنی  و آغاز ساخت مرحله اول واحد‌های طرح نهضت مسکن ملی در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی

ساخت 230 واحد طرح نهضت مسکن ملی در شهر لیکک بدون واگذاری به پیمانکار و به صورت شخصی آغاز شد.
کد خبر : 52475
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 - 9:44

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ با حضور مسئولان استانی و شهرستانی عملیات اجرایی مرحله اول طرح  نهضت ملی مسکن در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی آغاز شد.

 معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در آیین آغاز عملیات اجرایی و تخصیص واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن در بهمئی با اشاره به اینکه ،  در مرحله اول نهضت مسکن ملی در شهر لیکک نسبت به متقاضیانی که تایید نهایی شده اند و واریز وجه دارند عملیات ساخت و ساز و واگذاری زمین صورت می گیرد گفت:  تاکنون در شهر لیکک  از ۲ هزار و ۸۳۳  متقاضی دارای شرایط ثبت نام شده،  ۱۰۸۷  متقاضی تایید نهایی شده اند و ۱۳ نفر نیز افتتاح حساب کرده اند.

عیسی شهامت با بیان اینکه در مرحله اول ، ۲۳۰ واحد در شهر لیکک احداث می‌شود افزود: مشارکت همه دستگاه‌ها و نهاد‌های شهرستان در امر نهضت ملی مسکن ضروری است تا زمینه لازم را برای توسعه شهری و ساخت مسکن محرومان فراهم شود.

محمد راستا مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه این طرح در شهر لیکک به صورت تک واحد اجرا می‌شود گفت: در این طرح که بدون واگذاری به پیمانکار و به صورت شخصی اجرا می‌شود زمین جهت ساخت مسکن به متقاضیان واگذار می شود و مالکان می‌توانند ساخت واحدهای خود را با مشارکت انجام دهند.

فرماندار بهمئی  هم  گفت: وعده دولت برای نهضت ملی مسکن در شهرستان تحقق یافت و کلنگ این تعداد واحد  یک طبقه‌ای با اجرای این طرح به زمین زده شد.

علی محمدی با بیان اینکه ، هدف دولت از  اجرای این طرح ، کمک به ساخت مسکن ، کاهش هزینه های تهیه مسکن ،گره گشایی از مشکلات مردم  و حمایت از قشر جوان می باشد افزود: برای اجرای این طرح زمین های مشخص شده  در اختیار مردم قرار می گیرد و متقاضیان در ساخت مسکن نقش دارند.

وی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته  عملیات ساخت این تعداد واحد مسکونی به سرعت انجام میشود.

صادقی معاون شهری بیناد مسکن استان هم با اشاره به اینکه ، در ساخت این مسکن ها الگوساز‌ی های مناسب رعایت و تمهیدات لازم پیش بینی شده تا خانه‌های خوب و مناسب سازی شده تحویل شود گفت:  تهیه زمین، هماهنگی، ضوابط مالی و شناسائی  متقاضیان نیازمند هماهنگی بین دستگاهی بود.

مسلم مختاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.