فرمانده سپاه فتح مطرح کرد؛

داود طلوعی مطلق

با حماسه ۹ دی یک غربالگری در نظام صورت گرفت/ سردار سلیمانی شخصیت بین المللی جبهه مقاومت بود

سردار خرم دل خاطرنشان کرد:غربالگری که در نظام صورت گرفت، از دیگر برکات حماسه 9 دی بود،وظیفه ماست که مسافران قطار انقلاب را بیشتر کنیم اما اگر ناخالصی در این قطار باشد باید غربالگری شود ما امروز بیش از اینکه از ناکارآمدی و تحریم و فتنه ضربه می خوریم از نفوذی ها ضربه می خوریم.
کد خبر : 3959
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 - 17:00

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از  صبح زاگرس؛ سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل تصریح کرد: به تعبیر رهبری فتنه ۸۸ بیماری بود که نمی شد با مسائل امنیتی آن را درمان کنیم ، رهبری این را یک بیماری مزمن می داند که بعد از چندین سال ظهور و بروز کرده است و حضور مردم که در فرمایشات رهبری آن را فصل الخطاب و جمع کننده اتفاقات می دانند.

وی گفت: ما همین الان در محاصره فکری،نظامی ،امنیتی و تهدیدات تو در تو و پیچیده هستیم و هیچ وقت نبود که در این مدت ۴۰ ساله از کید دشمنان در امان باشیم.از هر موضوعی علیه خودمان می خواهند استفاده کنند، اما خداوند چنین مقدر کرده است که با این اتفاقات کشور ما ایمنی بیشتر پیدا کند.

خردم دل تصریح کرد: در همین موضوع کرونا در هر موضوعی که پیش بیاید علیه ما لجن پراکنی می کنند اما با اتحاد و همبستکی که بین همه نهادهای ما وجود دارد با وجود همه کارشناسی ها مرگ و میر روزانه ما کمتر از ۱۲۰ نفر شده است آمریکا با آن همه تجهیزات و دبدبه و کبکبه روزانه هزاران کشته می دهد و بیماران آن پشت درهای بسته می خوابند.

فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به اهمیت بالای طرح سردار سلیمانی مبارزه با کرونا،گفت: این طرح شهید سلیمانی واقعا یک انقلاب به وجود آورد.

وی با گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: در ۹ دی ماه شان و جایگاه و منزلت مردم بیش از گذشته معلوم شد،۸  ماه کشور دچار نا امنی بود تا مردم به میدان آمدند و این حماسه بزرگ خلق شد و انشالله تا پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی برسد باز همین مردم هستند که پای انقلاب ایستاده اند این فصل ممیزی ما با دیگر حاکمیت های در منطقه است که با پول و زور حکومت می کنند.

خرم دل افزود: جنگی تمام عیار علیه ما آغاز شده و ادامه دارد، جنگ نرم باور عقیده مردم را تغییر می دهد جوان ایرانی در ایران متولد شده است تمدن ایرانی پشتوانه فرهنگی اوست اما بر اثر حجم بالای تبلیغات احساس می کند که باید مثل آمریکایی فکر و زندگی کنند .

وی ادامه داد: یکی دیگر از برکات ۹ دی کنار رفتن نقاب از چهره برخی نفوذی ها در داخل عده ای سالها مسئولیت گرفته و از این آب و خاک رشد کردند بعد که در این فتنه همه چیز روشن شد چهره این افراد روشن شد.

او خاطرنشان کرد: غربالگری که در نظام صورت گرفت، از دیگر برکات حماسه ۹ دی بود، وظیفه ماست که مسافران قطار انقلاب را بیشتر کنیم اما اگر ناخالصی در این قطار باشد باید غربالگری شود ما امروز بیش از اینکه از ناکارآمدی و تحریم و فتنه ضربه می خوریم از نفوذی ها ضربه می خوریم.

این فرمانده ارشد نظامی استان گفت: نکته بعد در مورد سردار دلها و افتخار بشریت ، نه تنها افتخار ایران و اسلام ؛اگر این مرد بزرگ مقابل داعش ایستاد برای جهان بشریت بود.داعش هیچ مرز اخلاقی و مناسبات انسانی برای خود قائل نبود و آن بزرگ مرد مقابل این چنین موجودی ایستاد و بشریت را مقابل این جرثومه نجات داد.

وی افزود: شخصیت سردار سلیمانی چند بعدی بود ،در جنک نظامی تمام عیار،در صحبت را روحانیت مذهبی تمام عیار و در مواجهه با یک دیپلمات،یک سیاسی تمام عیار بود.

خرم دل گفت: شهادت سردار سلیمانی و اتفاقات بعد از شهادت ایشان هم بی نظیر بود،بزگترین تشییع جنازه تاریخ در جهان برای این ژنرال ایرانی برگزار شد و تمام ایران برای آن عزاداری کرد.شخصیتی که در تمام عالم شناخته شده بود.در قضیه سوریه هم در یک قامت دیپلمات با روسیه وارد مذاکره می شود و سران آنها را وادار به حضور در روسیه می کند.

وی با اشاره به شخصیت والا و متواضع شهید سلیمانی،گفت: سردار سلیمانی درجه را تنها از طرف خدا می خواست و از همان ابتدا هم اصرار داشت که دنبال درجه و مقام نیست، ایشان نه حق ماموریت می گرفت و نه اضافه کار.

فرمانده سپاه فتح تصریح کرد: سردار سلیمانی می فرمود که در حوزه سیاسی شاید به وحدت نرسیم اما باید همه در یک حوزه یعنی دشمن شناسی به وحدت برسیم .

خرم دل در پایان گفت: جهانی فکر کردن و جهانی عمل سردار سلیمانی از دیگر ابعاد شخصیتی ایشان بود،از همه نقاط جهان اسلام نیرو داشت و شخصیت بین المللی جهان اسلام بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.