۰ نظر
۱۶۴ بازدید

آسیه مجیدی مهر

برای ارائه آمار دقیق و بروز با ثبت احوال همکاری شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: برای برخورداری از آمار دقیق و بروز با ثبت احوال همکاری شود.
کد خبر : 37694
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مرداد 1401 - 17:59

یه گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه بویر احمد در نشست شورای هماهنگی ثبت احوال استان با بیان اینکه، ثبت احوال یکی از ادارات حاکمیتی و تاثیر گذار در برنامه ریزی های کلان کشور است گفت: مجموعه تلاش هایی که عزیزان در ثبت احوال استان، شهرستان ها و بخش ها انجام می دهد قابل تقدیر است.
سیدحواد هاشمی مهر اظهار داشت: کاملاً شاهد هستیم ثبت احوال خدمات خوبی به مردم ارائه می دهد که وظایف اصلی سازمان ثبت احوال، ثبت وقایع چهارگانه حیاتی ولادت، وفات، ازدواج و طلاق است و این آمارها باید بروز باشد.
وی با اشاره به اینکه، ثبت احوال یک پایگاه بسیار مهم و اثر گذار جمعیتی در سطح کشور است افزود: داشتن آمار و اطلاعات یکی از ظرفیت های بسیار مهم برای مدیران دستگاه های اجرایی در موضوع برنامه ریزی ها است و چنین آماری در ثبت احوال با پیشرفت اطلاعات نوین بروزرسانی شده است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری، همکاری هرچه بیشتر شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی و دهیاری ها را  در بروزرسانی اطلاعات برای ثبت احوال مهم دانست و گفت: دستگاه های اجرایی در اعلام و ثبت به موقع و وقایع حیاتی در راستای برنامه ریزی اجرایی و راهبردی ثبت احوال استان همکاری و هماهنگی بیشتری داشته باشند.
هاشمی مهر به موضوع اختلافات آماری هم اشاره کرد و افزود: همکاری و همراهی دستگاه‌های متولی در استان و اعلام آمار بروز و دقیق توسط دهیاری ها و صدور مجوز دفن در آرامستان ها توسط  شهرداری بیشتر مورد توجه باشد.
وی با اشاره به ثبت ازدواج اتباع خارجی هم گفت: ۱۶۶ واقعه ازدواج با اتباع خارجی در سطح استان داریم که ۱۰۵ شناسنامه برای فرزندان شان صادر شده است.

خبرنگار:آسیه مجیدی مهر

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.