۱ نظر
۲۵۰ بازدید

فرماندار جدید بهمئی در جمع اهالی بخش سرآسیاب یوسفی؛

مسلم مختاری

برای توسعه منطقه، رفع مشکلات و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم بخش سرآسیاب یوسفی کوتاهی نخواهیم کرد

عمده ترین مشکلات مردم بخش سرآسیاب یوسفی را نامناسب بودن راههای روستایی، عدم توسعه یافتگی، بی توجهی به این نقطه، استقرار نداشتن ادارات برشمرد
کد خبر : 18903
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آذر 1400 - 18:50

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ فرماندار شهرستان بهمئی در جمع مردم بخش سرآسیاب یوسفی در جلسه دیدار عمومی مسئولین و اهالی این بخش، مردم این دیار را انسانهایی با فرهنگ، متمدن، قانونمند و با اصالت بر شمرد و گفت : کم کاری ها و کاستی هایی که در گذشته گریبان مردم این منطقه را گرفته است، دیگر رخ نخواهد داد.

علی محمدی عمده ترین مشکلات مردم بخش سرآسیاب یوسفی را نامناسب بودن راههای روستایی، عدم توسعه یافتگی، بی توجهی به این نقطه، استقرار نداشتن ادارات برشمرد و گفت : بخشدار آینده ی سرآسیاب یوسفی، ملزم به اسکان در همین منطقه محل کار خواهد بود تا درد مردم را از نزدیک لمس کند و با مشکلات آشنایی بیشتری داشته باشد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که با همکاری ادارات، نهادها، سازمانها و اهالی این دیار درصدد رفع مشکلات و خدمت به مردم برآییم.

علی محمدی بر جدیت در پیگیری خواسته ها و مطالبات عمومی مردم و انتخاب مسئولان کارآمد برای این منطقه تاکید کرد.

جوانمرد بخشدار سرآسیاب یوسفی، هم در این نشست، با برشمردن مشکلات متعددی از مناطق مختلف سرآسیاب یوسفی و روستاهای دور و نزدیک، خواستار مساعدت فوری در این زمینه ها شد.
جلال فتحی مجری مراسم ، نماینده مردم در طرح مشکلات و از فرهنگیان بخش سرآسیاب یوسفی هم در این مراسم، با تقدیر از حضور اقای علی محمدی فرماندار جدید شهرستان بهمئی، توجه جدی به درخواست ها و مطالبات ضروری و عمومی مردم را خواستار شد.

آقای فتحی، تجدید نظر برای تحت پوشش قرار دادن روستاهای بخش سرآسیاب که در طرح اولیه
پروژه گاز رسانی لحاظ نشده بودند را خواستار شد و افزود : روستاهای آبسل ، زیرک یا بنه آخوند ، کون اسبید ، طلاگه علیا و طلاگه سفلی از نعمت گازرسانی برخوردار نیستند که ضروری است در این زمینه تجدید نظر شود و این اهالی هم از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی همچنین، به عدم توجه به منابع زیرزمینی و آبی و طرح سد سرآسیاب یوسفی اشاره کرد و گفت : پیگیری‌پروژه مصوب شده احداث سد آبی سرآسیاب یوسفی، از ضروریات منطقه است، که انتظار می رود هر چه سریعتر در دستور کار قرار گیرد.

در این برنامه همچنین تعدادی از اهالی به صورت حضوری با فرماندار شهرستان بهمئی دیدار و گفتگو کردند.

مشکلات راههای روستایی، مستقر نبودن ادارات در بخش، نبود امکانات لازم در روستاها و مرکز بخش، عدم توجه جدی به اهالی و بویژه تکریم ارباب رجوع توسط مسئولان، مشکلات آب روستاها، رفع مشکلات مناطق گردشگری و تفریحی بخش سرآسیاب یوسفی، مشکلات برق، عدم آنتن دهی مناسب مخابرات، اینترنت ضعیف، طرح های نیمه تمام، عدم توجه به جوانان و عدم رسیدگی به مشکلات از مهمترین درخواست های عمومی بود که در این جلسه مطرح شد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق : پایگاه خبری عصر آشنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

احمد علامی جمعه , 26 آذر 1400 - 0:48

با سلام
از نظر بنده جلسه خوبی بود مشکلات به صورت خلاصه گفته شد مطالبی که فرماندار محترم فرمودند با توجه به وقت کم خلاصه ومفیدوپر محتوابودند و مخصوصا این که بخشدار باید در سرآسیاب باشد که مشکلات مردم را لمس کند و تغیراتی صورت گیرد. از مسئول صدا وسیما برادر عزیز آقای مختاری که مشکلات را بطور کامل بیان و رسانه ای نمودندتقدیر و تشکر ویژه می گردد.